W sierpniu Kobieta.wp.pl prowadził wśród serwisów o tematyce kobiecej
Serwis Kobieta.wp.pl odwiedziło w sierpniu 8,07 mln internautów (screen: kobieta.wp.pl)
W sierpniu Kobieta.wp.pl po raz kolejny przyciągnął najwięcej użytkowników wśród serwisów o tematyce kobiecej.
Z badania Mediapanel PBI i Gemius wynika, że serwis Kobieta.wp.pl (Wirtualna Polska Holding) odwiedziło w sierpniu 8,07 mln internautów, czyli o 19,97 proc. więcej niż w lipcu.
Czytaj też: W trakcie emisji "Top model" TVN jest wiceliderem rynku w grupie ogólnej 4+
Drugi w zestawieniu był serwis Kobieta.onet.pl (Ringier Axel Springer Polska), który miał 6,24 mln użytkowników (spadek o 3,23 proc.). Trzeci był Kobieta.interia.pl (Grupa Polsat-Interia) – 5,27 mln (spadek o 3,72 proc.).
Dalej znalazły się:
- Lelum.pl (Iberion) – 4,25 mln (wzrost o 24,76 proc.),
- Kobieta.gazeta.pl (Agora) – 3,86 mln (spadek o 18,49 proc.),
- Polki.pl (Burda Media Polska) – 3,56 mln (wzrost o 2,01 proc.),
- Ofeminin.pl (Ringier Axel Springer Polska) – 2,62 mln (spadek o 19,91 proc.),
- Kobieta.pl (Burda Media Polska) – 2,37 mln (wzrost o 11,68 proc.),
- Viva.pl (Burda Media Polska) – 1,98 mln (spadek o 12,2 proc.).
Czytaj też: W miniony weekend widownia "Halo tu Polsat" przekroczyła 200 tys. osób
Pierwszą dziesiątkę zamykają treści Tvn.pl o tematyce kobiecej (TVN Warner Bros. Discovery) – 1,75 mln (spadek o 8,42 proc.).
W pierwszej trójce znalazły się serwisy kobiece WP, Onetu oraz Interii (screen: Datawrapper)
Serwis Lelum.pl nie jest audytowany przez Mediapanel. Jego wyniki są estymowane.
Czytaj też: Ruszyły zdjęcia do 2. sezonu "The Traitors. Zdrajcy". Emisja w TVN w przyszłym roku
(MZD, 28.09.2024)