Oglądalność drugiego sezonu programu "Żony Podlasia" w naziemnym TTV
W programie widzowie mogą śledzić losy kobiet ze wsi położonych we wschodniej Polsce (screen: YouTube/TTV)
Drugi sezon programu dokumentalnego "Żony Podlasia" ogląda w naziemnym TTV (TVN Warner Bros. Discovery) średnio 216 tys. widzów.
Nowe odcinki można oglądać od 1 września w niedziele o 22. Emitując program, stacja ma średnio 2,38 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+, 2,67 proc. w komercyjnej 16-49 i 2,52 proc. w komercyjnej 20-54.
Pierwszy odcinek nowej serii przyciągnął średnio 279 tys. widzów, drugi – 185 tys., a trzeci – 184 tys.
Czytaj też: Ruszyły zdjęcia do 2. sezonu "The Traitors. Zdrajcy". Emisja w TVN w przyszłym roku
W niedzielnym paśmie 22.02-23.01, w większości pokrywającym się z emisją programu, TTV ma średnio 2,27 proc. udziału i zajmuje dziewiąte miejsce w grupie ogólnej 4+. W grupie komercyjnej 16-49 to 2,59 proc. udziału i miejsce ósme, a w grupie komercyjnej 20-54 – 2,46 proc. i pozycja dziewiąta. Liderem jest w tym czasie TVP 1 z odpowiednio 9,90 proc., 10,69 proc. i 10,75 proc.
Rok do roku program podnosi widownię pasma, w którym jest nadawany – ze 125 tys. do 202 tys. osób. Wzrosły też udziały – w grupie ogólnej 4+ z 1,33 proc. do 2,26 proc., w grupie komercyjnej 16-49 – z 2,06 proc. do 2,59 proc., a w grupie komercyjnej 20-54 – z 1,94 proc. do 2,46 proc. Rok temu w tym paśmie nadawano "Nic do zgłoszenia".
W programie widzowie mogą śledzić losy kobiet ze wsi położonych we wschodniej Polsce. Producentem jest ZPR Media. Pierwszy sezon pokazywano wiosną br.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Oglądalność siódmego sezonu "Totalnych remontów Szelągowskiej" w TVN
(MNIE, 28.09.2024)