Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 28, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Oglądalność drugiego sezonu programu "Żony Podlasia" w naziemnym TTV

W programie widzowie mogą śledzić losy kobiet ze wsi położonych we wschodniej Polsce (screen: YouTube/TTV)

Drugi sezon programu dokumentalnego "Żony Podlasia" ogląda w naziemnym TTV (TVN Warner Bros. Discovery) średnio 216 tys. widzów.

Nowe odcinki można oglądać od 1 września w niedziele o 22. Emitując program, stacja ma średnio 2,38 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+, 2,67 proc. w komercyjnej 16-49 i 2,52 proc. w komercyjnej 20-54.

Pierwszy odcinek nowej serii przyciągnął średnio 279 tys. widzów, drugi – 185 tys., a trzeci – 184 tys.

Czytaj też: Ruszyły zdjęcia do 2. sezonu "The Traitors. Zdrajcy". Emisja w TVN w przyszłym roku

W niedzielnym paśmie 22.02-23.01, w większości pokrywającym się z emisją programu, TTV ma średnio 2,27 proc. udziału i zajmuje dziewiąte miejsce w grupie ogólnej 4+. W grupie komercyjnej 16-49 to 2,59 proc. udziału i miejsce ósme, a w grupie komercyjnej 20-54 – 2,46 proc. i pozycja dziewiąta. Liderem jest w tym czasie TVP 1 z odpowiednio 9,90 proc., 10,69 proc. i 10,75 proc.

Rok do roku program podnosi widownię pasma, w którym jest nadawany – ze 125 tys. do 202 tys. osób. Wzrosły też udziały – w grupie ogólnej 4+ z 1,33 proc. do 2,26 proc., w grupie komercyjnej 16-49 – z 2,06 proc. do 2,59 proc., a w grupie komercyjnej 20-54 – z 1,94 proc. do 2,46 proc. Rok temu w tym paśmie nadawano "Nic do zgłoszenia".

W programie widzowie mogą śledzić losy kobiet ze wsi położonych we wschodniej Polsce. Producentem jest ZPR Media. Pierwszy sezon pokazywano wiosną br.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Oglądalność siódmego sezonu "Totalnych remontów Szelągowskiej" w TVN

(MNIE, 28.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.