Nielsen Gauge: w sierpniu w oglądalności na telewizorach najbardziej wzrósł udział tv sat.
W sierpniu widzowie oglądali treści wideo średnio w każdej dobie przez 3 godziny i 31 minut (fot. Pixabay.com)
Udział streamingu w całkowitej oglądalności na ekranach telewizorów wzrósł nieznacznie, z 8,6 proc. w lipcu do 8,7 proc. w sierpniu - wynika z raportu Nielsen Gauge dla Polski.
Telewizja kablowa miała w sierpniu 31,7 proc. udziału w oglądalności na telewizorach (spadek z 32,6 proc. w lipcu), a naziemna - 23 proc. (wzrost z 22,8 proc.). Udział telewizji satelitarnej zwiększył się z 29,6 proc. do 30,2 proc.
Liderem streamingu w sierpniu był YouTube z udziałem 2,1 proc. (tyle samo, co w lipcu), a drugi był Netflix - 1,9 proc. (bez zmian).
Czytaj też: Magdalena Ogórek z trzecim programem w stacji wPolsce24
W sierpniu widzowie oglądali treści wideo średnio w każdej dobie przez 3 godziny i 31 minut, czyli o 3 minuty więcej niż w lipcu. "Za wzrost w porównaniu z lipcem 2024 odpowiadają Igrzyska Olimpijskie, które pilnie śledziła widownia w Polsce" - podał Nielsen.
(MNIE, 19.09.2024)