Październikowy cennik TVP  |  PKO Bank Polski prowadzi przetarg  |  Szef wydawców online w „Dzienniku Bałtyckim”  |  Widownia "Totalnych remontów Szelągowskiej" w TVN  |  Dwutygodnik „Tina” w odświeżonej formule  |  Data premiery serialu z Blanką Lipińską w Prime Video  |  Ramówka AXN Spin z programami lifestylowymi i seriami true-crime  |  Główny wydawca wideo w serwisie Goniec.pl  |  Carat (Dentsu Polska) wygrywa przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o zmianie klimatu  |  Cut The Mustard  |  GoldenSubmarine wprowadza usługę  |  Gary Jones po sześciu latach stracił stanowisko naczelnego "Daily Express"  |  Amazon wprowadza obowiązek pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Październikowy cennik TVP  |  PKO Bank Polski prowadzi przetarg  |  Szef wydawców online w „Dzienniku Bałtyckim”  |  Widownia "Totalnych remontów Szelągowskiej" w TVN  |  Dwutygodnik „Tina” w odświeżonej formule  |  Data premiery serialu z Blanką Lipińską w Prime Video  |  Ramówka AXN Spin z programami lifestylowymi i seriami true-crime  |  Główny wydawca wideo w serwisie Goniec.pl  |  Carat (Dentsu Polska) wygrywa przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o zmianie klimatu  |  Cut The Mustard  |  GoldenSubmarine wprowadza usługę  |  Gary Jones po sześciu latach stracił stanowisko naczelnego "Daily Express"  |  Amazon wprowadza obowiązek pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Październikowy cennik TVP  |  PKO Bank Polski prowadzi przetarg  |  Szef wydawców online w „Dzienniku Bałtyckim”  |  Widownia "Totalnych remontów Szelągowskiej" w TVN  |  Dwutygodnik „Tina” w odświeżonej formule  |  Data premiery serialu z Blanką Lipińską w Prime Video  |  Ramówka AXN Spin z programami lifestylowymi i seriami true-crime  |  Główny wydawca wideo w serwisie Goniec.pl  |  Carat (Dentsu Polska) wygrywa przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o zmianie klimatu  |  Cut The Mustard  |  GoldenSubmarine wprowadza usługę  |  Gary Jones po sześciu latach stracił stanowisko naczelnego "Daily Express"  |  Amazon wprowadza obowiązek pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 18, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Oglądalność programu publicystycznego "Ewa Bugała. Wszystko jasne" w Republice

Program Ewy Bugały można oglądać raz w tygodniu, w poniedziałki (screen: YouTube/Telewizja Republika)

Program publicystyczny "Ewa Bugała. Wszystko jasne" ogląda w Republice średnio 456 tys. widzów.

Cykl jest nadawany od 2 września, w poniedziałki ok. 17.30. Emitując go, stacja ma średnio 5,63 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, a także 1,94 proc. w komercyjnej 16-49 i 2,55 proc. w komercyjnej 16-59.

Czytaj też: Republika i wPolsce24 upolityczniają powódź. "Służby Tuska nie radzą sobie z opadami"

Pierwszy odcinek przyciągnął średnio 368 tys. widzów (spotkanie z Pawłem Kukizem z Kukiz'15), drugi – 562 tys. (rozmowa z Krzysztofem Bosakiem z Konfederacji), a trzeci – 440 tys. (program z Przemysławem Czarnkiem z Prawa i Sprawiedliwości).

Dla porównania, w sierpniu Republika miała średnio 3,8 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 1,27 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 1,69 proc. w komercyjnej 16-59.

Ewa Bugała prowadzi też w Republice program "W samo południe", nadawany w dni powszednie o 12. Jego gospodynią jest na zmianę z Edytą Lewandowską. Obie w przeszłości były związane z TVP.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Program Bianki Mikołajewskiej ma być nadawany w TVP 1 w piątkowe wieczory

(MNIE, 18.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.