TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 17, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bikini reality "Hotel Paradise" w TVN Siedem z lepszym startem sezonu niż przed rokiem

Program "Hotel Paradise" prowadzi Klaudia El Dursi (fot. materiały prasowe)

Dziewiąty sezon bikini reality "Hotel Paradise" ogląda w TVN Siedem średnio 386 tys. widzów, o 68 tys. więcej niż początek siódmej edycji rok wcześniej.

Program można oglądać od 26 sierpnia, od poniedziałku do piątku, o 20. Po trzech tygodniach TVN Siedem, pokazując "Hotel Paradise", ma średnio 3,51 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+ i 5,41 proc. w komercyjnej 20-54, rozliczeniowej stacji. Najwięcej widzów zgromadził na razie odcinek z 27 sierpnia – 505 tys.

Czytaj też: Ruszyły castingi do drugiej edycji "MasterChef Nastolatki" w TVN. Emisja w przyszłym roku

Rok do roku widownia po pierwszych trzech tygodniach zwiększyła się z 318 tys. do 386 tys. Wzrosły też udziały w rynku – z 2,69 proc. do 3,51 proc. w grupie ogólnej 4+ i z 4,06 proc. do 5,41 proc. w grupie komercyjnej 20-54.

W paśmie w dni powszednie od 20 do 20.53, w większości pokrywającym się z emisją programu, TVN Siedem z 3,31 proc. udziału zajmuje dziewiąte miejsce w rynku telewizyjnym w grupie ogólnej 4+, przegrywając m.in. z TVN (6,86 proc.), TVP 2 (6,8 proc.), TVP 1 (6,65 proc.), Polsatem (5,26 proc.) i TV 4 (5,24 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej 20-54 stacja z 5,12 proc. udziału jest czwarta (TVN – 8,33 proc., Polsat – 6 proc. i TVP 2 – 5,27 proc.).

Nowością w tej edycji są pojedynki między uczestnikami. "Tym razem zasady się zmieniają i mieszkańcy, którzy odpadli z rywalizacji, mają szansę ponownie zamieszkać w willi. Decyzja o ich powrocie nie będzie jednak zależała od nich. O ich być albo nie być w »Hotelu Paradise« zadecyduje pojedynek pomiędzy tymi, którzy w programie pozostali" – można przeczytać w opisie.

Czytaj też: Widownia "Kwiatków polskich" w TVP Info spada z odcinka na odcinek. Dołączają kolejni prowadzący

Program produkuje Golden Media Polska.

Jesienią TV 4 (Grupa Polsat Plus) nie pokazuje podobnego formatu pt. "Love Island. Wyspa miłości". Program ma przerwę w emisji. Zamiast niego stacja nadaje serial utrzymany w konwencji bikini reality, "Miłość za wszelką cenę".

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Magdalena Ogórek z trzecim programem w stacji wPolsce24

(MNIE, 17.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.