Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 02, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Awanse w grupie domów mediowych ZenithOptimedia

Monika Bronowska, Maciej Malec, Paweł Milcarz i Szczepan Okła, dotychczas account directorzy w grupie domów mediowych ZenithOptimedia, awansowali na nowo utworzone stanowiska group account directorów.

Daniel Lenarczyk, dyrektor zarządzający domu mediowego Zenithmedia, poinformował w oświadczeniu: ”Awanse są konsekwencją dynamicznego rozwoju i rozbudowy ZenithOptimedia. Nowi group account directorzy ze względu na duże doświadczenie i wiedzę będą mieli większy wpływ na zarządzanie firmą i podejmowanie decyzji przez zarząd”. W ostatnich miesiącach grupa ZenithOptimedia, którą tworzą domy Zenithmedia, Optimedia i EquinoxMedia, pozyskała trzech nowych klientów: Reckitt Benckiser, PKO BP i Warner Bros. Ponadto ZOG wzmocniła zespoły plannerskie. Do domów mediowych Zenithmedia i Optimedia dołączyło sześć nowych osób – są to junior media plannerzy, media plannerzy oraz media manager Norbert Kałużny. Rozbudowany został również departament ZED Digital, zajmujący się mediami interaktywnymi. Liczy obecnie pięć osób.

(MŁ, 02.03.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.