Awanse w grupie domów mediowych ZenithOptimedia
02.03.2007, 08:05
Monika Bronowska, Maciej Malec, Paweł Milcarz i Szczepan Okła, dotychczas account directorzy w grupie domów mediowych ZenithOptimedia, awansowali na nowo utworzone stanowiska group account directorów.
Daniel Lenarczyk, dyrektor zarządzający domu mediowego Zenithmedia, poinformował w oświadczeniu: ”Awanse są konsekwencją dynamicznego rozwoju i rozbudowy ZenithOptimedia. Nowi group account directorzy ze względu na duże doświadczenie i wiedzę będą mieli większy wpływ na zarządzanie firmą i podejmowanie decyzji przez zarząd”. W ostatnich miesiącach grupa ZenithOptimedia, którą tworzą domy Zenithmedia, Optimedia i EquinoxMedia, pozyskała trzech nowych klientów: Reckitt Benckiser, PKO BP i Warner Bros. Ponadto ZOG wzmocniła zespoły plannerskie. Do domów mediowych Zenithmedia i Optimedia dołączyło sześć nowych osób – są to junior media plannerzy, media plannerzy oraz media manager Norbert Kałużny. Rozbudowany został również departament ZED Digital, zajmujący się mediami interaktywnymi. Liczy obecnie pięć osób.(MŁ, 02.03.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










