Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 16, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowemu TVP Info nie przybywa widzów. Oglądalność na stabilnym poziomie

Dotąd najwyższą średnią minutową oglądalność kanał miał w styczniu, czyli w pierwszym pełnym miesiącu po wznowieniu emisji (screen: YouTube/DespaTV)

Wprowadzenie kolejnych programów i ściągnięcie nowych dziennikarzy nie spowodowało jak na razie wzrostu oglądalności TVP Info. W ostatnich miesiącach średnia minutowa widownia (AMR) kanału wynosi ok. 60 tys. osób.

"Presserwis" przeanalizował wyniki oglądalności TVP Info od stycznia 2024 roku. Kanał wznowił emisję 29 grudnia po kilkudniowej przerwie, ale z innymi prowadzącymi i programami. W kolejnych tygodniach na antenie debiutowały nowe pozycje i nowe twarze, jak Kamila Biedrzycka, Justyna Dobrosz-Oracz, Aleksandra Pawlicka, Dorota Wysocka-Schnepf, Roman Czejarek, Marek Czyż, Mariusz Piekarski, Mariusz Szczygieł.

Dotychczas najlepsze wyniki TVP Info uzyskał w styczniu 2024 roku. Stacja miała średnio 92 tys. widzów przy 1,52 proc. udziału w widowni telewizyjnej w grupie ogólnej 4+ i 0,82 proc. w grupie komercyjnej 16-59.

W lutym TVP Info w każdej minucie gromadził średnio 79 tys. widzów (1,35 proc. udziału w 4+ i 0,71 proc. w 16-59), a w marcu - 73 tys. (1,30 proc. i 0,68 proc.).

Od kwietnia AMR TVP Info utrzymuje się powyżej 60 tys. W kwietniu było to 63 tys. widzów, w maju - 64 tys., w czerwcu - 64 tys., w lipcu - 65 tys., a w sierpniu - 61 tys.

Jeśli chodzi o udział TVP Info w rynku, w kwietniu wyniósł on 1,2 proc. w 4+ (0,65 proc. w 16-59), w maju - 1,27 proc. (0,68 proc.), w czerwcu - 1,27 proc. (0,73 proc.),w lipcu - 1,32 proc. (0,75 proc.), a w sierpniu - 1,25 proc. (0,71 proc.).

Z kolei w całym pierwszym półroczu 2024 roku średnia minutowa widownia TVP Info to 72 tys. osób. Rok wcześniej, gdy stacja nadawała propagandowy przekaz zgodny z linią Prawa i Sprawiedliwości, miała ona średnio 266 tys. oglądających w każdej minucie. Udział TVP Info spadł z 4,66 proc. do 1,32 proc. w grupie ogólnej i z 2,23 proc. do 0,72 proc. w grupie komercyjnej 16-59.

Dla porównania AMR TVN 24 w pierwszym półroczu 2024 roku wyniósł 275 tys. widzów (spadek z 301 tys. w pierwszym półroczu 2023 roku). Stacja uzyskała 5,47 proc. udziału w grupie ogólnej (spadek z 5,98 proc.) i 3,43 proc. w 16-59 (spadek z 4,24 proc.)

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, KOZ, 16.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.