Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 16, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serwis Shownews.pl rozdał po raz pierwszy swoje nagrody

Dorota Rabczewska, czyli Doda została laureatką Neonu Brzmienia (fot. materiały prasowe)

Doda, Joanna Koroniewska, Marta Manowska, Paulina Chylewska, Natasza Urbańska, Fit Lovers i Teresa Lipowska zostali nagrodzeni w pierwszej edycji Neonów Shownewsa 2024. Kapituła przyznała nagrody w pięciu kategoriach oraz dwa wyróżnienia, a wyniki zostały ogłoszone w sobotę 14 września podczas gali, która odbyła się w Warszawie.

Redakcja portalu Shownews.pl, należącego do Polska Press Grupy, po raz pierwszy przyznała nagrody Neony Shownewsa 2024. Wśród nominowanych znalazło się 20 gwiazd, które swoim talentem, charyzmą i zaangażowaniem dostarczają internautom rozrywkę na najwyższym poziomie.

Zwycięzców, w pięciu kategoriach, wyłoniła specjalnie powołana kapituła. Ponadto przyznane zostały również dodatkowe dwa wyróżnienia. Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się 14 września w warszawskim klubie Stixx. Galę poprowadził Tomasz Dereszyński, dziennikarz muzyczny, redaktor, wydawca internetowy i prowadzący programu "Muzotok".

Doda otrzymała Neon Brzmienia. Joanna Koroniewska została nagrodzona Neonem Stylu za inspirujący styl i autentyczność. Martę Manowską wyróżniono Neonem Złotego Serca za działalność charytatywną i pomoc potrzebującym. Paulina Chylewska zdobyła Neon Roku za profesjonalizm i wszechstronność, a Teresę Lipowską uhonorowano Diamentowym Neonem za całokształt twórczości.

Dodatkowo kapituła przyznała dwa wyróżnienia: SuperNeon Popularności dla Nataszy Urbańskiej oraz SuperNeon Autentyczności w Sieci, który otrzymali Fit Lovers za szczerość w tworzeniu treści związanych z życiem prywatnym i zawodowym.

Shownews.pl to serwis o tematyce show-biznesu, należący do Polska Press Grupy. Według badania Mediapanel w sierpniu 2024 roku odwiedziło go 2 mln użytkowników, którzy wygenerowali ponad 34 miliony odsłon.

(PAR, 16.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.