Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 12, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Enea i Polski Cukier zrywają umowy z PKOl

Prezes PKOl Radosław Piesiewicz tak jak planował, stał się postacią popularną, nie zaplanował jednak, w jakim kontekście (fot. materiały prasowe)

Krajowa Grupa Spożywcza (właściciel marki Polski Cukier) oraz Enea podjęły decyzję o zakończeniu współpracy sponsorskiej z Polskim Komitetem Olimpijskim.

Kalina Brzozowska z biura komunikacji KGS wyjaśnia, że decyzję o rozwiązaniu umowy podjęto "w wyniku przeprowadzonych analiz działalności spółki w obszarze sponsoringu sportu w ostatnich latach". - Z uwagi na szacunek dla polskich sportowców, Zarząd Spółki podjął decyzję o zakończeniu współpracy z PKOl dopiero po zakończeniu Igrzysk Olimpijskich w Paryżu - zaznaczono w oświadczeniu przesłanym mediom.

Enea rozwiązała umowę z PKOl w ubiegłym tygodniu. Wygaśnie ona z końcem roku, mimo że miała obowiązywać do września 2027. Rozwiązanie umowy potwierdziła Berenika Ratajczak, rzeczniczka prasowa Enea. Decyzja została oparta na corocznym przeglądzie działań sponsoringowych. Ratajczak dodała, że spółka jest w trakcie tworzenia nowej strategii sponsoringowej.

Warto przypomnieć, że w kwietniu br. Enea rozstrzygnęła przetarg dotyczący agencji odpowiedzialnej za jej działania w obszarze marketingu sponsoringowego oraz działań eventowych. Agencje, które wygrały konkurs ofert, to Mediatouch oraz Todo.

Wcześniej umowy sponsoringowe z PKOl zerwały Polskie Porty Lotnicze oraz PKP Intercity. Natomiast Orlen podjął decyzję o wstrzymaniu płatności.

(KAP, 12.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.