Wyniki finansowe wydawcy "Gazety Polskiej"  |  Oglądalność programu "Uwaga!" w TVN  |  Zysk netto spółki producenckiej ZPR Media  |  Kraft Heinz wybiera  |  Widownia Open'er Festivalu w TVP 1  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Spółka Polsatu z większym zyskiem  |  Watchdog Polska próbował poznać szczegóły inwestycji Google  |  Najczęściej odwiedzane polskie serwisy  |  Dabcom wnioskuje do UKE  |  Gazety Polska Press Grupy przygotowały ofertę  |  PKP PLK szuka  |  Certyfikacja Dentsu  |  MRPiPS wybierze agencję reklamową  |  Apple zaskarżył decyzję Komisji Europejskiej  |  BBC adaptuje na serial sztukę o piłkarskiej reprezentacji Anglii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Wyniki finansowe wydawcy "Gazety Polskiej"  |  Oglądalność programu "Uwaga!" w TVN  |  Zysk netto spółki producenckiej ZPR Media  |  Kraft Heinz wybiera  |  Widownia Open'er Festivalu w TVP 1  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Spółka Polsatu z większym zyskiem  |  Watchdog Polska próbował poznać szczegóły inwestycji Google  |  Najczęściej odwiedzane polskie serwisy  |  Dabcom wnioskuje do UKE  |  Gazety Polska Press Grupy przygotowały ofertę  |  PKP PLK szuka  |  Certyfikacja Dentsu  |  MRPiPS wybierze agencję reklamową  |  Apple zaskarżył decyzję Komisji Europejskiej  |  BBC adaptuje na serial sztukę o piłkarskiej reprezentacji Anglii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Wyniki finansowe wydawcy "Gazety Polskiej"  |  Oglądalność programu "Uwaga!" w TVN  |  Zysk netto spółki producenckiej ZPR Media  |  Kraft Heinz wybiera  |  Widownia Open'er Festivalu w TVP 1  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Spółka Polsatu z większym zyskiem  |  Watchdog Polska próbował poznać szczegóły inwestycji Google  |  Najczęściej odwiedzane polskie serwisy  |  Dabcom wnioskuje do UKE  |  Gazety Polska Press Grupy przygotowały ofertę  |  PKP PLK szuka  |  Certyfikacja Dentsu  |  MRPiPS wybierze agencję reklamową  |  Apple zaskarżył decyzję Komisji Europejskiej  |  BBC adaptuje na serial sztukę o piłkarskiej reprezentacji Anglii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 12, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wp.pl w sierpniu numerem jeden wśród stron głównych czołowych portali horyzontalnych

Według badania Mediapanel serwis wielotematyczny Wp.pl (Grupa Wirtualna Polska) przyciągnął w sierpniu 6,53 mln internautów (screen: Wp.pl)

Serwis Wp.pl był w sierpniu numerem jeden wśród stron głównych czołowych portali horyzontalnych. Wzrost liczby użytkowników zanotował tylko Se.pl.

Według badania Mediapanel serwis wielotematyczny Wp.pl (Grupa Wirtualna Polska) przyciągnął w sierpniu 6,53 mln internautów, czyli o 1,50 proc. mniej, niż w lipcu.

Drugi w zestawieniu Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) przykuł uwagę 5,39 mln osób - to o 10,94 proc. niższy wynik niż w lipcu.

Czytaj też: YouTube usuwa kanały Tenet Media po ujawnieniu szerzenia przez firmę rosyjskiej propagandy

Dalej w zestawieniu stron głównych były:

• Interia.pl (Grupa Polsat-Interia) - 4,25 mln (spadek o 15,88 proc.)
• Gazeta.pl (Agora) - 2,25 mln (spadek o 12,73 proc.)
• O2.pl (Grupa Wirtualna Polska) - 1,37 mln (spadek o 0,52 proc.)
• Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 0,94 mln (spadek o 17,34 proc.)
• Se.pl (Grupa ZPR Media) - 0,48 mln (wzrost o 1,61 proc.)
• Radiozet.pl (Eurozet) - 0,31 mln (spadek o 15,91 proc.)
• Natemat.pl (Grupa naTemat) - 0,28 mln (spadek o 35,57 proc.)
• Wprost.pl (PMPG Polskie Media) - 0,19 mln (spadek o 1,42 proc.).

Dane: Mediapanel.

(MZD, 12.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.