Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 12, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Do końca października nabór prac w konkursie dla dziennikarzy "Uzależnienia XXI wieku"

W tym roku na nagrody przeznaczono 9 tys. zł (screen: Fundacja-inspiratornia.pl)

Do 31 października trwa nabór prac w 10. edycji konkursu dla dziennikarzy "Uzależnienia XXI wieku".

Celem konkursu jest promocja wiedzy o uzależnieniach behawioralnych określanych uzależnieniami XXI wieku. Jest to jedyny w Polsce konkurs dla dziennikarzy nagradzanych za rzetelne, merytoryczne, a zarazem ciekawie przygotowane wywiady i reportaże opublikowane w mediach.

Konkurs prowadzony jest od 2015 roku. W sumie zgłoszono do niego blisko 450 prac i przyznano 41 nagród dziennikarzom związanym z najważniejszymi mediami w Polsce. W tym roku na nagrody przeznaczono 9 tys. zł.

Zgłoszenia: Fundacja-inspiratornia.pl/konkurs.

Partnerem projektu i patronem medialnym jest magazyn "Press", organizatorem i realizatorem konkursu Fundacja Inspiratornia.

Poniżej przypominamy zwycięzców poprzednich edycji konkursu "Uzależnienia XXI wieku":

  • I edycja - Agnieszka Urazińska za reportaż "Nimfomanka" ("Wysokie Obcasy")
  • II edycja - Michalina Kaczmarkiewicz za artykuł "Obstawiam życie" (magazyn "W drodze")
  • III edycja - Jakub Jamrozek za audycję poświęconą uzależnieniu od pornografii (Polskie Radio "Czwórka")
  • IV edycja - Agnieszka Urazińska - za reportaż "Chore na granie" ("Wysokie Obcasy")
  • V edycja - Paweł Kapusta, za wywiad z byłym dziennikarzem sportowym Szymonem Bartnickim "Jestem uzależniony od gry w zakładach bukmacherskich. Zanim popełnicie błędy, uczcie się na moich" (WP Sportowe Fakty)
  • VI edycja - Agnieszka Sztyler-Turovsky - "Jestem seksoholikiem, nigdy nie zdradziłem żony” (Onet.pl)
  • VII edycja - Marek Sekielski - wywiad z Krzysztofem Antkowiakiem oraz kobietą uzależnioną od seksu (Sekielski o nałogach na YouTube)
  • VIII edycja - Zuzanna Krzysztofik - "Całe życie w kasynie” - reportaż o mężczyźnie w kryzysie bezdomności, wcześniej uzależnionym od hazardu ("Duży Format")
  • IX edycja - Agnieszka Rodowicz - reportaż "Gdy głowa nienawidzi ciała" ("Duży Format").

(CP, 12.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.