Cztery awanse menedżerskie w agencji digitalowo-contentowej LiquidThread
Od lewej: Magdalena Sajpel, Anna Górecka, Monika Zawadzka i Dominika Stryjewska-Bugała (fot. materiały prasowe)
Agencja digitalowo-contentowa LiquidThread awansowała cztery menedżerki. Monika Zawadzka została senior content solutions manager, a Magdalena Sajpel – creative design lead. Nowymi integrated communication manager zostały Dominika Stryjewska-Bugała i Anna Górecka.
Monika Zawadzka jako senior content solutions manager będzie odpowiedzialna za inicjatywy i projekty promujące efektywne współprace między markami w ramach oferty branded entertainment, powstałej na potrzeby Publicis Group. Ma 10 lat doświadczenia w branży, w czego siedem lat spędziła w LiquidThread.
Czytaj też: Iwona Radziszewska, była dziennikarka TVN i TVP, została dyrektorką w PWPW
Magdalena Sajpel na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwijanie i podnoszenie kompetencji designerskich zespołu oraz współtworzenie strategii optymalizacyjnej dla procesów kreatywnych. Sajpel w agencji pracuje od pięciu lat.
Dominika Stryjewska-Bugała po objęciu stanowiska integrated communication manager odpowiada za projekty z obszaru social mediów i influencer marketingu oraz zarządzanie 6-osobowym zespołem. Stryjewska jest zaangażowana w rozwój systemu współpracy z influencerami – Influencer Compass, który funkcjonuje w ramach Publicis Groupe i odpowiada za doskonalenie całościowej oferty influencerskiej. Z branżą komunikacji marketingowej związana jest od ponad siedmiu lat, do LiquidThread trafiła w 2020 roku.
Na integrated communication manager awansowała również Anna Górecka, która będzie odpowiedzialna za realizację projektów z zakresu influencer marketingu oraz wzmacnianie i rozwój kompetencji zespołu w tym obszarze. Górecka będzie również optymalizować procesy agencyjne i usprawniać elementy związane z działaniami new business. W LiquidThread pracuje od dwóch lat.
Czytaj też: Maciej Marasek oraz założyciele Platige Image otrzymają nagrodę Hall of Fame
(KAP, 10.09.2024)