CDA wycofa się z rynku NewConnect  |  Burda Media Polska likwiduje stanowisko  |  Wirtualna Polska dostała zgodę UOKiK  |  Krajowy Instytut Mediów zakończył badania  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Finanse SFP  |  Poranne pasmo kanału Biznes24  |  TVP 3 Poznań z mikroreportażami  |  Podcast Radia Zet  |  Nowa odsłona serwisu Polskieradio.pl  |  PAP prowadzi ankietę  |  Polacy chcą być informowani, czy reklamę wygenerowała AI  |  Answear.com rozpoczyna kampanię  |  Aleph Group  |  Lech zachęca  |  Jet Line oraz In-Pulse dołączają  |  Dyrektor generalny wydawcy "Daily Mirror"  |  Apple ukarane we Francji 150 mln euro za nadużywanie dominującej pozycji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

CDA wycofa się z rynku NewConnect  |  Burda Media Polska likwiduje stanowisko  |  Wirtualna Polska dostała zgodę UOKiK  |  Krajowy Instytut Mediów zakończył badania  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Finanse SFP  |  Poranne pasmo kanału Biznes24  |  TVP 3 Poznań z mikroreportażami  |  Podcast Radia Zet  |  Nowa odsłona serwisu Polskieradio.pl  |  PAP prowadzi ankietę  |  Polacy chcą być informowani, czy reklamę wygenerowała AI  |  Answear.com rozpoczyna kampanię  |  Aleph Group  |  Lech zachęca  |  Jet Line oraz In-Pulse dołączają  |  Dyrektor generalny wydawcy "Daily Mirror"  |  Apple ukarane we Francji 150 mln euro za nadużywanie dominującej pozycji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

CDA wycofa się z rynku NewConnect  |  Burda Media Polska likwiduje stanowisko  |  Wirtualna Polska dostała zgodę UOKiK  |  Krajowy Instytut Mediów zakończył badania  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Finanse SFP  |  Poranne pasmo kanału Biznes24  |  TVP 3 Poznań z mikroreportażami  |  Podcast Radia Zet  |  Nowa odsłona serwisu Polskieradio.pl  |  PAP prowadzi ankietę  |  Polacy chcą być informowani, czy reklamę wygenerowała AI  |  Answear.com rozpoczyna kampanię  |  Aleph Group  |  Lech zachęca  |  Jet Line oraz In-Pulse dołączają  |  Dyrektor generalny wydawcy "Daily Mirror"  |  Apple ukarane we Francji 150 mln euro za nadużywanie dominującej pozycji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 10, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cztery awanse menedżerskie w agencji digitalowo-contentowej LiquidThread

Od lewej: Magdalena Sajpel, Anna Górecka, Monika Zawadzka i Dominika Stryjewska-Bugała (fot. materiały prasowe)

Agencja digitalowo-contentowa LiquidThread awansowała cztery menedżerki. Monika Zawadzka została senior content solutions manager, a Magdalena Sajpel – creative design lead. Nowymi integrated communication manager zostały Dominika Stryjewska-Bugała i Anna Górecka.

Monika Zawadzka jako senior content solutions manager będzie odpowiedzialna za inicjatywy i projekty promujące efektywne współprace między markami w ramach oferty branded entertainment, powstałej na potrzeby Publicis Group. Ma 10 lat doświadczenia w branży, w czego siedem lat spędziła w LiquidThread.

Czytaj też: Iwona Radziszewska, była dziennikarka TVN i TVP, została dyrektorką w PWPW

Magdalena Sajpel na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwijanie i podnoszenie kompetencji designerskich zespołu oraz współtworzenie strategii optymalizacyjnej dla procesów kreatywnych. Sajpel w agencji pracuje od pięciu lat.

Dominika Stryjewska-Bugała po objęciu stanowiska integrated communication manager odpowiada za projekty z obszaru social mediów i influencer marketingu oraz zarządzanie 6-osobowym zespołem. Stryjewska jest zaangażowana w rozwój systemu współpracy z influencerami – Influencer Compass, który funkcjonuje w ramach Publicis Groupe i odpowiada za doskonalenie całościowej oferty influencerskiej. Z branżą komunikacji marketingowej związana jest od ponad siedmiu lat, do LiquidThread trafiła w 2020 roku.

Na integrated communication manager awansowała również Anna Górecka, która będzie odpowiedzialna za realizację projektów z zakresu influencer marketingu oraz wzmacnianie i rozwój kompetencji zespołu w tym obszarze. Górecka będzie również optymalizować procesy agencyjne i usprawniać elementy związane z działaniami new business. W LiquidThread pracuje od dwóch lat.

Czytaj też: Maciej Marasek oraz założyciele Platige Image otrzymają nagrodę Hall of Fame

(KAP, 10.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.