Średnio 401 tys. widzów debiutu programu "Moja mama i twój tata" w Polsacie
Program prowadzi Katarzyna Cichopek (fot. materiały prasowe)
Premierę nowego programu randkowego "Moja mama i twój tata", prowadzonego przez Katarzynę Cichopek, śledziło w Polsacie średnio 401 tys. widzów.
Program emitowany jest w środy o 20.10, od 4 kwietnia. Nadając pierwszy odcinek, stacja miała średnio 3,64 proc. udziału w grupie ogólnej 4+. W grupie komercyjnej 16-49 udział wyniósł 4,46 proc., a w komercyjnej 16-59 – 4,37 proc.
Produkcja oparta na formacie "My Mom, Your Dad"
Dla porównania, w sierpniu Polsat notował średnio 6,11 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 6,27 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 6,39 proc. w komercyjnej 16-59, a w pierwszym półroczu średnio odpowiednio: 6,55 proc., 7,28 proc. i 6,96 proc.
Czytaj też: Polsat na razie bez premierowych odcinków paradokumentu "Trudne sprawy"
Produkcja oparta jest na formacie "My Mom, Your Dad", który stworzył producent i scenarzysta Greg Daniels z córką Hayley Daniels dla HBO Max. Za produkcję polskiej wersji odpowiada Jake Vision.
– Dorośli mają powyżej czterdziestu lat, a dzieci są w okolicach dwudziestki. Rodzice nie wiedzą, że dzieci ich oglądają. I to one decydują o tym, co dzieje się w domu rodziców – tak ten program na początku sierpnia opisywał Edward Miszczak, dyrektor programowy Polsatu.
Polsat nabył prawa do realizacji polskiej edycji w 2022 roku, kiedy dyrektorką programową stacji była jeszcze Nina Terentiew. Formatem interesował się w Polsce również TVN.
Czytaj też: W TVP Info startuje program Kasi i Markowskiego. "Nasz program nie będzie grzeczny"
(MNIE, 08.09.2024)