Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 06, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grzegorz Nawacki przekonał do swojego projektu kolejną osobę z "Pulsu Biznesu"

Mariusz Bartodziej to kolejna osoba w zespole XYZ, która pracowała w "Pulsie Biznesu" (fot. materiały prasowe)

Mariusz Bartodziej, dotychczas dziennikarz "Pulsu Biznesu" (Bonnier Business Polska), przechodzi do serwisu XYZ, który uruchamia Grzegorz Nawacki, były naczelny "PB".

Mariusz Bartodziej będzie dziennikarzem w dziale biznes opisującym tematykę handlu, e-commerce, ochronę zdrowia i farmację, fuzje i przejęcia, a także fundusze private equity i venture capital. W "Pulsie Biznesu" pracował ponad cztery lata. Poprzednio przez trzy lata był dziennikarzem serwisu Investmap.pl.

Bartodziej jest kolejną osobą w zespole XYZ, która pracowała w "Pulsie Biznesu". Wicenaczelną nowego serwisu została Małgorzata Grzegorczyk, od 1998 roku dziennikarka "PB". Stanowisko co-CEO odpowiadającej za marketing, monetyzację i eventy objęła Karolina Kowalska (była dyrektorka marketingu i public relations w "PB"), a w zarządzie za rozwój płatnych treści, strategię i technologię odpowiada Joanna Urbaniak (przeszła z Impact CEE, wcześniej szefowa subskrypcji "PB").

XYZ to projekt internetowy Grzegorza Nawackiego, byłego naczelnego "Pulsu Biznesu". Serwis ma być medium o profilu ekonomicznym, nie będzie skupiać się jedynie na ekonomii i biznesie, ale także ma poruszać tematy będące dziś poza orbitą zainteresowań polskich mediów.

(KOZ, 06.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.