Odejście z Telewizji Puls  |  Zygmunt Chajzer  |  RMF FM ma nową korespondentkę  |  Tygodniki rozrywkowe  |  Dziadek do orzechów wygrywa  |  Rozenek-Majdan w kampanii   |  Musk się ugiął  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Odejście z Telewizji Puls  |  Zygmunt Chajzer  |  RMF FM ma nową korespondentkę  |  Tygodniki rozrywkowe  |  Dziadek do orzechów wygrywa  |  Rozenek-Majdan w kampanii   |  Musk się ugiął  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Odejście z Telewizji Puls  |  Zygmunt Chajzer  |  RMF FM ma nową korespondentkę  |  Tygodniki rozrywkowe  |  Dziadek do orzechów wygrywa  |  Rozenek-Majdan w kampanii   |  Musk się ugiął  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 05, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio 424 tys. widzów debiutu "Sił specjalnych Polska" w Polsacie

W programie "Siły specjalne Polska" osiemnastka wyłonionych w drodze castingu cywili staje przed możliwością ukończenia kursu opartego na selekcji do wojsk specjalnych (screen: Polsat.pl)

Premierę nowego reality show "Siły specjalne Polska" śledziło w Polsacie średnio 424 tys. widzów.

Program emitowany jest we wtorki o 20.10, od 3 kwietnia. Emitując pierwszy odcinek, stacja miała średnio 3,80 proc. udziału w grupie ogólnej 4+. W grupie komercyjnej 16-49 udział wyniósł 5,2 proc., a w komercyjnej 16-59 - 5,09 proc.

Dla porównania, w sierpniu Polsat notował średnio 6,11 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 6,27 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 6,39 proc. w komercyjnej 16-59, a w pierwszym półroczu średnio odpowiednio: 6,55 proc., 7,28 proc. i 6,96 proc.

Z kolei rok temu we wtorki po 20 pokazywano show "Ninja Warrior Polska". Cały sezon miał średnio 613 tys. widzów. Jego kolejna edycja jest już nagrana, ale zostanie wyemitowana dopiero wiosną 2025 roku.

Czytaj też: Oglądalność debiutu "Wiadomości" wPolsce24. Nowa stacja ma dużo mniej widzów niż Republika

W programie "Siły specjalne Polska" osiemnastka wyłonionych w drodze castingu cywili staje przed możliwością ukończenia kursu opartego na selekcji do wojsk specjalnych. Program produkuje Endemol Shine Polska. To polska wersja brytyjskiego formatu "SAS: Who Dares Wins".

"Tam są ogromne emocje. To miks prawdy o ludziach i zarazem życia poligonowego. Nie ma za wiele przekleństw czy krzyku. Są czasami takie pytania, których ja - dziennikarz z wieloletnim stażem - bym się nie powstydził" - mówił "Presserwisowi" o tym programie Edward Miszczak, dyrektor programowy i członek zarządu Telewizji Polsat.

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 05.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.