Publicis i Optimedia w nowej kampanii dla Hewlett-Packard Polska
01.03.2007, 08:04
Firma Hewlett-Packard Polska rozpoczęła kampanię reklamową wspierającą sprzedaż drukarek laserowych i atramentowych. Kampania "Pieniądze przychodzą. Po prostu" jest skierowana do małych i średnich firm.
Kreację przygotowała agencja reklamowa Publicis, a planowaniem i zakupem mediów zajęły się dom mediowy Optimedia Poland i ZED Digital - departament mediów interaktywnych grupy ZenithOptimedia. Kampania wykorzystuje Internet (Interia.pl, Manager.money.pl, Onet.pl, Rzeczpospolita.pl), radio (m.in. Antyradio, Program III Polskiego Radia, Radio PiN, Radio Tok FM, Radio Zet) i materiały POS w punktach sprzedaży. Potrwa do 15 kwietnia.(TW, 01.03.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










