Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 01, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dorota Kędzierzawska wyreżyserowała nowy spot Masmiksu

Dziś rusza nowa kampania reklamowa Masmiksu, którą dla Raisio Polska Foods przygotowała agencja Testardo Red Cell.

Celem kampanii jest zaprezentowanie konsumentom nowego wizerunku, pozycjonowania i hasła produktu: ”Masmix. Smak wyjątkowych chwil”. Kampania będzie prowadzona w telewizji. Bohaterami spotu ”Pobudka” są mali chłopcy, którzy szykują swoim rodzicom na śniadanie kanapki z Masmiksem. Dzieci demonstrują, że Masmix z łatwością rozsmarowuje się na pieczywie nawet zaraz po wyjęciu z lodówki. Autorami koncepcji reklamy są: dyrektor artystyczny Agnieszka Soczewka, copywriter Łukasz Gromkowski oraz dyrektor kreatywny Paweł Niezgoda. Spot, który wyreżyserowała reżyserka Dorota Kędzierzawska, został zrealizowany we współpracy z domem produkcyjnym Tandem Taren-To. Reklamę będą emitowały m.in. TVP, TV 4, TVN i TVN Siedem, TVN 24, TVN Style. Kampanię zaplanował i zakupił dom mediowy Zenithmedia.
Zobacz spot reklamowy

(MŁ, 01.03.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.