Dorota Kędzierzawska wyreżyserowała nowy spot Masmiksu
01.03.2007, 08:02
Dziś rusza nowa kampania reklamowa Masmiksu, którą dla Raisio Polska Foods przygotowała agencja Testardo Red Cell.
Celem kampanii jest zaprezentowanie konsumentom nowego wizerunku, pozycjonowania i hasła produktu: ”Masmix. Smak wyjątkowych chwil”. Kampania będzie prowadzona w telewizji. Bohaterami spotu ”Pobudka” są mali chłopcy, którzy szykują swoim rodzicom na śniadanie kanapki z Masmiksem. Dzieci demonstrują, że Masmix z łatwością rozsmarowuje się na pieczywie nawet zaraz po wyjęciu z lodówki. Autorami koncepcji reklamy są: dyrektor artystyczny Agnieszka Soczewka, copywriter Łukasz Gromkowski oraz dyrektor kreatywny Paweł Niezgoda. Spot, który wyreżyserowała reżyserka Dorota Kędzierzawska, został zrealizowany we współpracy z domem produkcyjnym Tandem Taren-To. Reklamę będą emitowały m.in. TVP, TV 4, TVN i TVN Siedem, TVN 24, TVN Style. Kampanię zaplanował i zakupił dom mediowy Zenithmedia.(MŁ, 01.03.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










