Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 30, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Joanna Urbaniak w projekcie Grzegorza Nawackiego. To była szefowa subskrypcji "PB"

Joanna Urbaniak do XYZ przechodzi z Impact CEE (fot. materiały prasowe)

Do XYZ, powstającego serwisu Grzegorza Nawackiego, dołącza Joanna Urbaniak, wcześniej szefowa subskrypcji "Pulsu Biznesu". Nowy projekt internetowy ruszy jesienią.

Urbaniak wejdzie do zarządu XYZ i będzie odpowiadała za rozwój płatnych treści, strategię i technologię.

Do XYZ przechodzi z Impact CEE, w którym pracowała na stanowisku chief revenue officera.

W latach 2017-2023 Urbaniak związana była z "Pulsem Biznesu", od 2021 roku jako dyrektorka odpowiedzialną za biznes subskrypcyjny i strategię. 

"XYZ to bardzo dobrze rokujący projekt z wielkimi ambicjami i bliskimi mi wartościami. Rozwijanie modelu płatnych treści możliwe jest wyłącznie w mediach, które charakteryzuje wysoka jakość, ambicja zespołu i - przede wszystkim - unikatowość contentu i formatów" - komentuje Joanna Urbaniak, Chief Strategy Officer XYZ.

Na początku sierpnia do XYZ dołączyła Karolina Kowalska, która jest co-CEO, odpowiadającą za marketing, monetyzację i eventy.

XYZ to nowy projekt internetowy Grzegorza Nawackiedgo, byłego naczelnego "Pulsu Biznesu". Serwis ma być medium o profilu ekonomicznym, nie będzie skupiać się jedynie na ekonomii i biznesie, ale także poruszać tematy będące dziś poza orbitą zainteresowań polskich mediów.

Projekt finansowany jest przez założyciela i inwestorów zewnętrznych, wśród których wiodącym jest Rafał Brzoska, twórca InPostu i inwestor w wielu innowacyjnych projektach.

(KOZ, 30.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.