Temat: badania internetu

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 29, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Aleksander Marchlewski przeszedł z Pernod Ricard do IQS

Aleksander Marchlewski w Pernod Ricard spędził prawie 14 lat (fot. https://grupaiqs.pl/pl/aktualnosci)

Skład dyrektorski IQS zasilił Aleksander Marchlewski, zajmując stanowisko business unit director i obejmując kierowanie jednym z zespołów badawczych.

Aleksander Marchlewski odpowiada za wszystkie procesy biznesowe, client service oraz zarządzanie jednym z większych ilościowo-jakościowych zespołów badawczych funkcjonujących w IQS.

Marchlewski ma ponad 25-letnie doświadczenie na stanowiskach consumer & market insight w globalnych koncernach, takich jak: Coca Cola, Unilever, Wyborowa SA, Pernod Ricard EMEA-LATAM.

Na swoim ostatnim stanowisku w Pernod Ricard Marchlewski pracował prawie 14 lat, jako head of consumer insight dla regionów Europa, Afryka, Ameryka Południowa, Bliski Wschód. Odpowiadał za zarządzanie i koordynację projektów badawczych w ponad 40 krajach.

Marchlewski specjalizuje się w budowaniu strategii dla marek w oparciu o consumer i business insights, kompleksowym zarządzaniu projektami badawczymi o zasięgu międzynarodowym, budowaniu rekomendacji i implementacji wyników badań do biznesu. Ma doświadczenie w realizacji projektów segmentacyjnych i badań U&A, badań trackingowych w wykorzystaniem AI, projektów etnograficznych, pozycjonowania marek, badań elastyczności cenowych i badań shopperowych.

(AMS, 29.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.