Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 29, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PMPG Polskie Media startuje z medycznym serwisem eksperckim NewsMed.pl

Do tej pory materiały dotyczące medycyny ukazywały się w serwisie Wprost.pl, w dziale Zdrowie (screen: Zdrowie.wprost.pl)

Dziś PMPG Polskie Media ma uruchomić medyczny serwis ekspercki NewsMed.pl. Pokieruje nim Katarzyna Pinkosz.

NewsMed.pl skierowany jest do przedstawicieli zawodów medycznych, ekspertów systemu zdrowia i pacjentów, którzy chcą uzyskać informacje na temat aktualności ze świata nauki, medycyny i zdrowia.

Jak czytamy w komunikacie, wydawca podjął decyzję o wydzieleniu treści przeznaczonych dla specjalistów medycyny od publikacji tylko o zdrowiu. Do tej pory materiały dotyczące medycyny ukazywały się w serwisie Wprost.pl, w dziale Zdrowie. "Kierowaliśmy się wizją stworzenia serwisu eksperckiego na temat nowoczesnej medycyny i systemu ochrony zdrowia, ale również ogólnopolskiej platformy dyskusji i dialogu między ekspertami a pacjentami" – tłumaczy cytowana w komunikacie prasowym Katarzyna Pinkosz, redaktorka naczelna NewsMed.pl.

Czytaj też: Michał Adamczyk chce być w kierownictwie wPolsce24, choć wciąż uważa się za prezesa TVP

Do współtworzenia portalu zaproszono ekspertów zajmujących się systemem ochrony zdrowia i ekspertów klinicznych. Współpracę z NewsMed zadeklarowali m.in. prof. Robert Gil, prof. Przemysław Mitkowski i prof. Marcin Czech.

"Obraliśmy za cel stworzenie nowoczesnego i profesjonalnego serwisu informacyjnego o charakterze medyczno-zdrowotnym. Powstanie NewsMed.pl wpisuje się działania w ramach nowej strategii Grupy na lata 2024-2026. W tych latach zamierzamy rozwijać nowe kategorie treści, dostosowane do aktualnych trendów rynkowych i zainteresowań czytelników. W planach mamy również digitalizację naszych treści oraz poszerzenie grona podmiotów należących do holdingu – zapowiada cytowana w komunikacie Katarzyna Gintrowska, prezeska zarządu PMPG Polskie Media.

NewsMed.pl jest trzecim w tym roku serwisem uruchomionym przez AWR Wprost. Wcześniej powstały serwisy Quizik.pl i Smaki.pl. Start serwisu NewsMed.pl zaplanowany jest dziś na godz. 8.

(MZD, 29.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.