Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 28, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Katarzyna Łapińska przechodzi z Gazeta.pl do Grupy NaTemat.pl. Zajmie się wideo

Katarzyna Łapińska w Agorze pracowała osiem lat (fot. materiały prasowe)

Katarzyna Łapińska, dotychczasowa menedżerka działu rozwoju biznesu, przechodzi z Gazeta.pl (Agora) do Grupy NaTemat.pl (Glob 360). Obejmie stanowisko head of product video.

Katarzyna Łapińska na nowym stanowisku w NaTemat.pl od 1 września będzie odpowiadać m.in. za współtworzenie strategii rozwoju produktu wideo. Menedżerką działu rozwoju biznesu w Gazeta.pl była od stycznia 2023 roku.

Czytaj też: Program Katarzyny Kasi i Grzegorza Markowskiego w TVP Info ruszy 9 września

Wcześniej przez dwa lata pracowała jako project manager w redakcji Moto.pl – odpowiedzialna była tam za opracowywanie koncepcji dotyczących nowych produktów i projektów specjalnych. Na początku pracy w Agorze związana była z działem sprzedaży „Gazety Wyborczej”.

– W Agorze pracowałam od ośmiu lat. Ostatnie lata w Gazeta.pl, a w szczególności w Moto.pl, były dla mnie bardzo satysfakcjonujące – mówi „Presserwisowi”. – Czas jednak ruszyć dalej i po otrzymaniu ciekawej propozycji z NaTemat.pl postanowiłam ją przyjąć i kontynuować rozwój kariery poza Agorą – dodaje.

Czytaj też: Michał Adamczyk chce być w kierownictwie wPolsce24, choć wciąż uważa się za prezesa TVP

(MZD, 28.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.