Zmiany w opłacie reprograficznej  |  Wyniki finansowe producenta "Na dobre i na złe"  |  Dentsu X ma znacznie wyższe przychody  |  "Kobieta na krańcu świata" Martyny Wojciechowskiej  |  Polsat 2 na razie bez kontynuacji serialu  |  Program w TVP 3 Poznań  |  Nadawca kanałów 4fun  |  Inwestycja w CMS obciąża finanse wydawcy lokalnego portalu  |  "Echo Dnia" partnerem medialnym piłkarskiego klubu  |  Agencja mediowa Carat  |  Awans w More Bananas  |  Walk Creative wzmacnia zespół  |  Mufu z Mastermind Media przeprowadzą kampanię społeczną  |  Projekty Lunapark collective z nagrodami  |  ITV dzięki sukcesowi angielskich piłkarek miał najwyższą oglądalność w roku  |  NBCUniversal zamierza uruchomić sportową sieć telewizyjną  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w opłacie reprograficznej  |  Wyniki finansowe producenta "Na dobre i na złe"  |  Dentsu X ma znacznie wyższe przychody  |  "Kobieta na krańcu świata" Martyny Wojciechowskiej  |  Polsat 2 na razie bez kontynuacji serialu  |  Program w TVP 3 Poznań  |  Nadawca kanałów 4fun  |  Inwestycja w CMS obciąża finanse wydawcy lokalnego portalu  |  "Echo Dnia" partnerem medialnym piłkarskiego klubu  |  Agencja mediowa Carat  |  Awans w More Bananas  |  Walk Creative wzmacnia zespół  |  Mufu z Mastermind Media przeprowadzą kampanię społeczną  |  Projekty Lunapark collective z nagrodami  |  ITV dzięki sukcesowi angielskich piłkarek miał najwyższą oglądalność w roku  |  NBCUniversal zamierza uruchomić sportową sieć telewizyjną  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w opłacie reprograficznej  |  Wyniki finansowe producenta "Na dobre i na złe"  |  Dentsu X ma znacznie wyższe przychody  |  "Kobieta na krańcu świata" Martyny Wojciechowskiej  |  Polsat 2 na razie bez kontynuacji serialu  |  Program w TVP 3 Poznań  |  Nadawca kanałów 4fun  |  Inwestycja w CMS obciąża finanse wydawcy lokalnego portalu  |  "Echo Dnia" partnerem medialnym piłkarskiego klubu  |  Agencja mediowa Carat  |  Awans w More Bananas  |  Walk Creative wzmacnia zespół  |  Mufu z Mastermind Media przeprowadzą kampanię społeczną  |  Projekty Lunapark collective z nagrodami  |  ITV dzięki sukcesowi angielskich piłkarek miał najwyższą oglądalność w roku  |  NBCUniversal zamierza uruchomić sportową sieć telewizyjną  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 26, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wyniki oglądalności programu publicystycznego "100 pytań do..." w TVP Info

Program prowadzi Wioleta Wramba (screen: YouTube/TVP Info)

Reaktywowany program publicystyczny "100 pytań do..." ogląda w TVP Info średnio 101 tys. widzów.

Cykl jest nadawany w soboty o 20, od 2 marca. Emitując go, TVP Info ma średnio 0,98 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 0,50 proc. w komercyjnej 16-49 i 0,51 proc. w komercyjnej 16-59. Dotąd (dane do 17 sierpnia) najwięcej widzów przyciągnęło wydanie z 29 czerwca – 156 tys. Jego gościem był Krzysztof Hołowczyc.

Czytaj też: Były wicedyrektor TAI Marcin Tulicki w zespole Fratrii. Został szefem "Wiadomości"

Dla porównania, w pierwszym półroczu TVP Info notował średnio 1,32 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 0,63 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,72 proc. w komercyjnej 16-59.

Program "100 pytań do..." był nadawany w Telewizji Polskiej też w latach 1988-1995. Wtedy jego gospodynią była Anna Grzeszczuk-Gałązka. Nową odsłonę programu prowadzi Wioleta Wramba. Na pytania zgromadzonych w studiu dziennikarzy odpowiadają znane osoby, w tym politycy i aktorzy.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Stacja wPolsce24 (Fratria) ruszy 2 września. Emisja na ósmym multipleksie

(MNIE, 26.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.