Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Sierpień 23, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Paweł Rydz dyrektorem sponsoringu w Enea

Paweł Rydz z branżą marketingową związany jest od ponad 20 lat (fot. LinkedIn)

Paweł Rydz, dotychczas dyrektor marketingu w Amica Group, został dyrektorem ds. sponsoringu, promocji i zarządzania marką spółki Enea. 

Rydz jest związany z branżą marketingową od ponad dwóch dekad. W latach 2004-2011 pracował w Studio Moderna Group, z czego ostatnie trzy lata jako prezes spółki. W następnych latach był związany m.in. z TBA Group, AdPilot i HUB Logistics. W 2017 roku trafił do Grupy Amica, gdzie objął stanowisko dyrektora marketingu. Zajmował je do końca lipca.

O nowej pracy poinformował sam Rydz na swoim profilu LinkedIn.

(KAP, 23.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.