Disney+ od października rozszerzy wersję z reklamami na Finlandię, Holandię i Portugalię

Disney+ zapewnia szerszy wybór subskrypcji i większą elastyczność rozwiązań (screen: YouTube/Star Wars)
Disney+ po wprowadzeniu w zeszłym roku planu reklamowego w Danii, Francji, Hiszpanii, Niemczech, Norwegii, Szwajcarii, Szwecji, Włoszech i Wielkiej Brytanii, od 17 października rozszerzy swoją ofertę na Finlandię, Holandię i Portugalię.
To rozszerzenie zapewni konsumentom szerszy wybór subskrypcji i większą elastyczność rozwiązań.
Zobacz także: Joanna Dunikowska-Paź twarzą kampanii serwisu TVP 1 "19.30"
„Zwiększyliśmy nasze możliwości i jak dotąd spotykamy się z pozytywnymi reakcjami, w tym nawiązaniem różnorodnej współpracy z L'Oréal Paris, która jest sponsorem 5. serii „The Kardashians” - zakomunikowała Deborah Armstrong, wiceprezeska i general manager Media Networks and Advertising EMEA.
(MAC, 23.08.2024)
