Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 23, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Joanna Dunikowska-Paź twarzą kampanii serwisu TVP 1 "19.30"

W kreacji wykorzystano hasło "Codziennie nowe wiadomości" (fot. materiały prasowe)

Telewizja Polska rozpoczęła kampanię programu informacyjnego TVP 1 "19.30".

Wykorzystano w niej nośniki reklamy zewnętrznej i reklamy online w mediach branżowych. Kreacje reklamowe prezentują wizerunek prowadzącej "19.30" Joanny Dunikowskiej-Paź i hasło "Codziennie nowe wiadomości", nawiązujące do poprzedniej nazwy programu ("Wiadomości").

Czytaj też: Republika przeniosła premierę kontynuacji "Resetu" do jesiennej ramówki

Jak przekazało nam biuro prasowe spółki, jest to pierwsza odsłona szerszych działań wizerunkowych TVP, które zaplanowano na jesień.

(KOZ, 23.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.