Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Sierpień 20, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tańsze reklamy w radiowej Trójce dłużej. "Nie chcemy podnosić kosztów dotarcia"

W Programie III ceny reklam od kwietnia są niższe o 60,3 proc. (fot. materiały prasowe)

Agencja Reklamy Polskiego Radia do końca 2024 roku utrzyma niższe ceny reklam w Programie III Polskiego Radia i pakietach handlowych z radiową Trójką.

Biuro reklamy publicznego radia obniżyło ceny spotów na pięć miesięcy – od kwietnia do sierpnia, ale zapadła już decyzja o zachowaniu ich przez przez kolejne cztery miesiące.

Cennik Trójki na niezmienionym poziomie

– Utrzymamy aktualne cenniki do końca grudnia 2024 roku – mówi Małgorzata Cegielska, dyrektorka Agencji Reklamy Polskiego Radia. – Trójka jest naszą podstawą w cenniku Trójwymiaru, a właśnie ten pakiet jest najczęściej wybierany przez rynek. Dlatego nie chcemy podnosić kosztów dotarcia i pozostawiamy cennik Trójki na niezmienionym poziomie – wyjaśnia.

Czytaj też: Nowe badania słuchalności. W największych miastach lepsze wyniki Zetki i Eski

W Programie III ceny reklam od kwietnia są niższe o 60,3 proc. (w godz. 6-20). Spoty w pakiecie Trójka 24 (wcześniej Trójka Premium) – który tworzą Trójka, Czwórka i Polskie Radio 24 – potaniały średnio o 48,6 proc.

Jak podawaliśmy, przychody Polskiego Radia z reklam spadły w pierwszym półroczu 2024 roku o 41 proc., a powodem tak dużego spadku jest ograniczenie wydatków na promocję spółek Skarbu Państwa.

Z kolei z danych cennikowych firmy Kantar Media, które nie uwzględniają rabatów, wynika, że w okresie kwiecień-lipiec 2024 roku wpływy reklamowe Jedynki, Trójki i Polskiego Radia 24 wyniosły 164,7 mln zł, co oznacza spadek o 30,1 proc. w porównaniu z tymi samymi miesiącami 2023 roku.

Czytaj też: Orlen odmawia informacji o rekrutacji do zarządu Ruchu i nie chce komentować

(KOZ, 20.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.