Po Grupie RMF także Grupa Eurozet podnosi ceny reklam. „Dobra koniunktura”
Maciej Moszczyński, dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet, wskazuje na dobrą koniunkturę na rynku (fot. materiały prasowe)
Grupa Eurozet od września podnosi ceny reklam w Radiu Zet oraz w paki etach Audio Zet i Audio Zet Boost.
Ceny spotów w Zetce wzrosną o 3,9 proc. (w godz. 6-20), a w pakietach – o 4 proc.
Czytaj też: Prezes Agory Bartosz Hojka w radzie nadzorczej Eurozetu
„Dobra koniunktura na rynku reklamy radiowej oraz rosnąca siła naszych produktów pozwala nam dynamicznie reagować na ruchy konkurencji” – wyjaśnia w komunikacie Maciej Moszczyński, dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet.
Od września – średnio o 5 proc. – zdrożeją również reklamy w stacjach i pakietach Grupy RMF.
Poprzednia podwyżka w Grupie Eurozet miała miejsce pod koniec kwietnia 2024 roku (w Radiu Zet o 5,2 proc., a w pakietach Audio Zet i Audio Zet Boost o 4,6 proc.).
Czytaj też: Marek Balawajder dyrektorem zintegrowanego newsroomu Grupy ZPR Media
(KOZ, 16.08.2024)