Po Grupie RMF także Grupa Eurozet podnosi ceny reklam. „Dobra koniunktura”
![](/images/contents/photo_83086_1723599757_big.jpg)
Maciej Moszczyński, dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet, wskazuje na dobrą koniunkturę na rynku (fot. materiały prasowe)
Grupa Eurozet od września podnosi ceny reklam w Radiu Zet oraz w paki etach Audio Zet i Audio Zet Boost.
Ceny spotów w Zetce wzrosną o 3,9 proc. (w godz. 6-20), a w pakietach – o 4 proc.
Czytaj też: Prezes Agory Bartosz Hojka w radzie nadzorczej Eurozetu
„Dobra koniunktura na rynku reklamy radiowej oraz rosnąca siła naszych produktów pozwala nam dynamicznie reagować na ruchy konkurencji” – wyjaśnia w komunikacie Maciej Moszczyński, dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet.
Od września – średnio o 5 proc. – zdrożeją również reklamy w stacjach i pakietach Grupy RMF.
Poprzednia podwyżka w Grupie Eurozet miała miejsce pod koniec kwietnia 2024 roku (w Radiu Zet o 5,2 proc., a w pakietach Audio Zet i Audio Zet Boost o 4,6 proc.).
Czytaj też: Marek Balawajder dyrektorem zintegrowanego newsroomu Grupy ZPR Media
(KOZ, 16.08.2024)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)