Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Sierpień 16, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Po Grupie RMF także Grupa Eurozet podnosi ceny reklam. „Dobra koniunktura”

Maciej Moszczyński, dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet, wskazuje na dobrą koniunkturę na rynku (fot. materiały prasowe)

Grupa Eurozet od września podnosi ceny reklam w Radiu Zet oraz w paki etach Audio Zet i Audio Zet Boost.

Ceny spotów w Zetce wzrosną o 3,9 proc. (w godz. 6-20), a w pakietach – o 4 proc.

Czytaj też: Prezes Agory Bartosz Hojka w radzie nadzorczej Eurozetu

„Dobra koniunktura na rynku reklamy radiowej oraz rosnąca siła naszych produktów pozwala nam dynamicznie reagować na ruchy konkurencji” – wyjaśnia w komunikacie Maciej Moszczyński, dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet.

Od września – średnio o 5 proc. – zdrożeją również reklamy w stacjach i pakietach Grupy RMF.

Poprzednia podwyżka w Grupie Eurozet miała miejsce pod koniec kwietnia 2024 roku (w Radiu Zet o 5,2 proc., a w pakietach Audio Zet i Audio Zet Boost o 4,6 proc.).

Czytaj też: Marek Balawajder dyrektorem zintegrowanego newsroomu Grupy ZPR Media

(KOZ, 16.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.