Polsat Play liderem zestawienia kanałów lifestylowych. Lepiej niż TVN Style
Polsat Play emituje m.in. serial „Chłopaki do wzięcia” (screen: Polsatplay.pl)
W lipcu liderem kanałów lifestylowych w grupie wszystkich widzów powyżej 4. roku życia i komercyjnej 16-59 był Polsat Play.
W grupie ogólnej 4+ wynik liderującego Polsat Play (Grupa Polsat Plus) wyniósł 0,46 proc. udziału (spadek z 0,54 proc. w lipcu 2023). Drugi był Polsat Cafe (Grupa Polsat Plus) – 0,37 proc. (spadek z 0,53 proc.), a następnie TVN Style (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,35 proc. udziału (wzrost z 0,31 proc.) i naziemny TVP Kobieta (Telewizja Polska) – 0,35 proc. udziału (spadek z 0,37 proc.). Jak informowaliśmy, TVP planuje likwidację TVP Kobieta.
Czytaj też: Zdjęcia do czwartego sezonu serialu Canal+ "The Office PL" zakończone
W czołówce kanałów lifestylowych znalazły się też:
- HGTV (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,25 proc. (spadek z 0,3 proc.),
- Active Family (R.D.F. Entertainment) – 0,14 proc. (wzrost z 0,13 proc.),
- Canal+ Domo (Canal+ Polska) – 0,13 proc. (spadek z 0,14 proc.),
- TLC (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,13 proc. (spadek z 0,24 proc.),
- Canal+ Kuchnia (Canal+ Polska) – 0,1 proc. (spadek z 0,12 proc.)
- i Discovery Life (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,09 proc. (bez zmian).
W grupie komercyjnej 16-59 pierwszy był Polsat Play – 0,51 proc. udziału (spadek z 0,65 proc.), a dalej plasowały się TVN Style – 0,47 proc. (wzrost z 0,41 proc.) i Polsat Cafe – 0,45 proc. (wzrost z 0,44 proc.).
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Polsko-ukraiński serial "Kawa z kardamonem" od września w ramówce TVP 1
(MNIE, 18.08.2024)