Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 09, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje reklamowe do przetargu

Oferty można składać do 3 września

Ministerstwo Cyfryzacji w publicznym przetargu wybiera agencję reklamową.

Zadaniem zwycięskiej agencji ma być obsługa kampanii internetowej na temat kompetencji cyfrowych i cyfryzacji. Jej budżet to 2 mln zł. Kampania będzie realizowana do końca 2025 roku, a jej celem jest zapewnienie wysokiej widoczności i efektywności w kanałach online.

Wybrana agencja będzie odpowiedzialna za zakup i obsługę emisji materiałów przygotowanych przez biuro komunikacji Ministerstwa Cyfryzacji, ale może też być poproszona o przygotowanie dodatkowych materiałów reklamowych. Oferty można składać do 3 września.

(AMS, 09.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.