TikTok partnerem medialnym Legia Ladies
W nadchodzących tygodniach pojawią się też indywidualne profile zawodniczek, które 11 sierpnia wyjdą na murawę w strojach z logotypem TikToka (fot. materiały prasowe)
TikTok i Legia Ladies będą razem promować kobiecy futbol oraz inspirować piłkarki do przełamywania stereotypów na boisku. W ramach współpracy drużyna uruchomiła na platformie oficjalne konto.
W nadchodzących tygodniach pojawią się też indywidualne profile zawodniczek, które 11 sierpnia wyjdą na murawę w strojach z logotypem TikToka.
Głównym celem współpracy TikToka i Legia Ladies jest promocja kobiecej piłki nożnej wśród społeczności ponad 11,5 mln użytkowników platformy w Polsce. Ma w tym pomóc oficjalny profil Legia Ladies na TikToku, na którym fani futbolu znajdą materiały zza kulis, najnowsze informacje o meczach i treningach, wypowiedzi zawodniczek oraz triki i wyzwania piłkarskie.
- Dzięki tej współpracy możemy dotrzeć do szerszej publiczności, zjednoczyć ludzi wokół wspólnej pasji do futbolu i pokazać, że kobiecy sport jest równie ekscytujący i pełen emocji, co męski. Wierzę, że razem z TikTokiem możemy zdziałać naprawdę wielkie rzeczy, przełamać wszelkie bariery i wpłynąć na przyszłość kobiecego futbolu nie tylko w Polsce, ale i w pozostałych krajach Europy Środkowo-Wschodniej - mówi Amanda Moura-Pietrzak, COO w Legionistki sp. z o.o.
Partnerstwo z firmą obejmuje też m.in. szkolenie zawodniczek z efektywnego korzystania z platformy, tworzenia angażujących treści i budowania marki osobistej.
(MAC, 09.08.2024)