Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 09, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TikTok partnerem medialnym Legia Ladies

W nadchodzących tygodniach pojawią się też indywidualne profile zawodniczek, które 11 sierpnia wyjdą na murawę w strojach z logotypem TikToka (fot. materiały prasowe)

TikTok i Legia Ladies będą razem promować kobiecy futbol oraz inspirować piłkarki do przełamywania stereotypów na boisku. W ramach współpracy drużyna uruchomiła na platformie oficjalne konto.

W nadchodzących tygodniach pojawią się też indywidualne profile zawodniczek, które 11 sierpnia wyjdą na murawę w strojach z logotypem TikToka.

Głównym celem współpracy TikToka i Legia Ladies jest promocja kobiecej piłki nożnej wśród społeczności ponad 11,5 mln użytkowników platformy w Polsce. Ma w tym pomóc oficjalny profil Legia Ladies na TikToku, na którym fani futbolu znajdą materiały zza kulis, najnowsze informacje o meczach i treningach, wypowiedzi zawodniczek oraz triki i wyzwania piłkarskie. 

- Dzięki tej współpracy możemy dotrzeć do szerszej publiczności, zjednoczyć ludzi wokół wspólnej pasji do futbolu i pokazać, że kobiecy sport jest równie ekscytujący i pełen emocji, co męski. Wierzę, że razem z TikTokiem możemy zdziałać naprawdę wielkie rzeczy, przełamać wszelkie bariery i wpłynąć na przyszłość kobiecego futbolu nie tylko w Polsce, ale i w pozostałych krajach Europy Środkowo-Wschodniej - mówi Amanda Moura-Pietrzak, COO w Legionistki sp. z o.o.

Partnerstwo z firmą obejmuje też m.in. szkolenie zawodniczek z efektywnego korzystania z platformy, tworzenia angażujących treści i budowania marki osobistej.

(MAC, 09.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.