Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 08, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dziś kończy się nabór kandydatów na prezesa i członka zarządu Ruchu

W ostatnich latach Ruch zlikwidował większość swoich punktów sprzedaży, a w tym roku wycofał się z kolportażu prasy (fot. materiały prasowe)

Do końca dnia w czwartek trwa przyjmowanie zgłoszeń kandydatów na prezesa i członka zarządu Ruchu, kontrolowanego przez Orlen. Obecnie funkcje te pełnią Joanna Bryx-Ogrodnik i Bartosz Bielak.

Wymagania na oba stanowiska są podobne: wyższe wykształcenie, minimum 5-letni staż pracy, z czego 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym, samodzielnym lub we własnej działalności gospodarczej. Kandydaci powinni też posługiwać się językiem angielskim na poziomie umożliwiającym bezpośrednie kontakty biznesowe - choć ta umiejętność jest jedynie "mile widziana".

Z kandydowania wyłączeni są społeczni współpracownicy i pracownicy posłów i europosłów, członkowie organów partii politycznych reprezentujących je na zewnątrz, pracownicy partii politycznych, członkowie kierownictwa zakładowych organizacji związkowych.

Kandydatami nie mogą być też osoby, których aktywność społeczna lub zarobkowa rodzi konflikt interesów wobec działalności Ruchu.

Obecnie funkcje prezesa pełni Joanna Bryx-Ogrodnik, a członka zarządu Bartosz Bielak. Bryx-Ogrodnik jest prezeską spółki od połowy lutego 2023 roku. Wcześniej przez 20 lat pracowała w Agencji Rozwoju Przemysłu. Bielak zasiada w zarządzie Ruchu od końca 2020 roku.

Ruch w 2023 roku miał 763,7 mln zł przychodów ze sprzedaży (o 4 proc. mniej, niż w 2022 roku) i 69,6 mln zł straty wobec 86,1 mln zł rok wcześniej. Liczba punktów sprzedaży detalicznej/kiosków w 2023 roku spadła o 31 proc., do 565.

Na początku maja 2024 roku Ruch przestał dostarczać prasę do punktów sprzedaży.

(PAR, 08.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.