Przyszłość programu Tomasza Sekielskiego w TVP  |  Naczelny plotkarskiego serwisu BlaskOnline.pl  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Instytut Monitorowania Mediów działa od 25 lat  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przyszłość programu Tomasza Sekielskiego w TVP  |  Naczelny plotkarskiego serwisu BlaskOnline.pl  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Instytut Monitorowania Mediów działa od 25 lat  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przyszłość programu Tomasza Sekielskiego w TVP  |  Naczelny plotkarskiego serwisu BlaskOnline.pl  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Instytut Monitorowania Mediów działa od 25 lat  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 02, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 liderem oglądalności w lipcu - również w grupach komercyjnych

Udział TVP 1 w grupie ogólnej wzrósł z 7,32 proc. do 8,58 proc. (fot. Pexels.com)

W lipcu 2024 roku TVP 1 miał najwyższy udział w widowni telewizyjnej zarówno wśród widzów powyżej 4. roku życia, jak i w grupach komercyjnych 16-49 i 16-59.

W grupie ogólnej TVP 1 uzyskał 8,58 proc. udziału w rynku, co oznacza wzrost z 7,32 proc. w lipcu 2023 roku. Jedynka do połowy miesiąca pokazywała Euro 2024, a od 26 lipca relacjonuje Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu.

Drugi był Polsat, który zanotował spadek z 6,43 proc. do 6,24 proc., a na trzecie miejsce awansował TVN 24, zwiększając udział z 5,46 proc. do 5,5 proc. Dopiero za nim znalazły się TVP 2 - 5,43 proc. (spadek z 6,45 proc.) i TVN - 5,18 proc. (spadek z 6,23 proc.).

W pierwszej dziesiątce były także: TV Republika - 3,92 proc. (wzrost z 0,08 proc.), TVN Siedem - 3,49 proc. (wzrost z 3,24 proc.), TV 4 - 2,95 proc. (wzrost z 2,71 proc.), TV Puls - 2,47 proc. (spadek z 2,81 proc.) i TVP Sport - 1,99 proc. (wzrost z 1,38 proc.).

W grupie komercyjnej 16-49 prowadził TVP 1 z 6,59 proc. udziału (wzrost z 4,01 proc.). Udział TVN wyniósł 6,48 proc. (spadek z 8,09 proc.), Polsatu - 6,35 proc. (spadek z 7,12 proc.), TVN Siedem - 4,53 proc. (wzrost z 4,39 proc.), a TVP 2 - 4,1 proc. (spadek z 4,41 proc.).

Z kolei w grupie komercyjnej 16-59 TVP 1 uzyskał 6,88 proc. (wzrost z 5,02 proc.). Za nim były: Polsat - 6,41 proc. (spadek z 6,98 proc.), TVN - 6,04 proc. (spadek z 7,47 proc.), TVN Siedem - 4,3 proc. (wzrost z 4,09 proc.) i TVP 2 - 4,27 proc. (spadek z 4,62 proc.).

Dane: Nielsen Media.

(KOZ, 02.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.