MindChili reklamuje loterię Getin Banku w Internecie
28.02.2007, 08:21
Agencja interaktywna MindChili przygotowała w Internecie kampanię informacyjno-wizerunkową dla Getin Banku SA. Akcja pod hasłem ”Wygrana malowana” ruszy 1 marca.
MindChili przygotowała stronę Loteria.getinbank.pl, która informuje o zasadach promocji oraz o produktach objętych akcją. Najważniejszym elementem kampanii jest loteria, w której codziennie będzie można wygrać aparaty cyfrowe, a nagrodą główną (losowanie 12 kwietnia) jest 100 tys. zł. W promocji może wziąć udział każdy, kto podpisze umowę kredytową według określonych w regulaminie zasad. W ramach kampanii zaplanowano ponadto e-mailing do użytkowników kont pocztowych największych polskich portali (Onet.pl, o2.pl, Wirtualna Polska). Za zakup mediów odpowiada dom mediowy ACR.(TW, 28.02.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










