Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 03, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze spadkiem przychodów i niewielką stratą

Teleturniej "Jeden z dziesięciu" można oglądać w TVP 1 (screen: Tvp.pl)

Spółka Euromedia TV, producent teleturnieju "Jeden z dziesięciu" dla TVP 1, w 2023 roku zanotowała 45 tys. zł straty netto przy 2,8 mln zł przychodów ze sprzedaży.

Z przekazanego do Krajowego Rejestru Sądowego sprawozdania wynika, że w ubiegłym roku przychody spółki ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów były o 16,3 proc. niższe niż w 2022 roku.

Czytaj też: Polsat pokaże oba koncerty festiwalu z muzyką z wesel. Wystąpią Classic i Zenon Martyniuk

Koszty sprzedanych produktów, towarów i materiałów to 2,6 mln zł – spadły o 15,7 proc. Zanotowano też 234 tys. zł kosztów ogólnego zarządu, związanych z zarządzaniem jednostką (1,2 proc. więcej). Na etatach zatrudniano średnio jedną osobę (bez zmian).

Firma miała 45 tys. zł straty netto wobec prawie 7 tys. zł zysku rok wcześniej. Strata ma zostać pokryta z przyszłych zysków.

Spółkę kontroluje Anna Brzywczy, która jest też jej prezeską. W 2024 roku realizację teleturnieju przeniesiono ze studia TVP 3 Lublin do studia TVP w Warszawie. "Jeden z dziesięciu" jest nadawany od 1994 roku. Program prowadzi Tadeusz Sznuk.

Czytaj też: MTV nie rezygnuje z "Warsaw Shore". Powstaje 21. edycja reality show

(MNIE, 03.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.