Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze spadkiem przychodów i niewielką stratą
Teleturniej "Jeden z dziesięciu" można oglądać w TVP 1 (screen: Tvp.pl)
Spółka Euromedia TV, producent teleturnieju "Jeden z dziesięciu" dla TVP 1, w 2023 roku zanotowała 45 tys. zł straty netto przy 2,8 mln zł przychodów ze sprzedaży.
Z przekazanego do Krajowego Rejestru Sądowego sprawozdania wynika, że w ubiegłym roku przychody spółki ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów były o 16,3 proc. niższe niż w 2022 roku.
Czytaj też: Polsat pokaże oba koncerty festiwalu z muzyką z wesel. Wystąpią Classic i Zenon Martyniuk
Koszty sprzedanych produktów, towarów i materiałów to 2,6 mln zł – spadły o 15,7 proc. Zanotowano też 234 tys. zł kosztów ogólnego zarządu, związanych z zarządzaniem jednostką (1,2 proc. więcej). Na etatach zatrudniano średnio jedną osobę (bez zmian).
Firma miała 45 tys. zł straty netto wobec prawie 7 tys. zł zysku rok wcześniej. Strata ma zostać pokryta z przyszłych zysków.
Spółkę kontroluje Anna Brzywczy, która jest też jej prezeską. W 2024 roku realizację teleturnieju przeniesiono ze studia TVP 3 Lublin do studia TVP w Warszawie. "Jeden z dziesięciu" jest nadawany od 1994 roku. Program prowadzi Tadeusz Sznuk.
Czytaj też: MTV nie rezygnuje z "Warsaw Shore". Powstaje 21. edycja reality show
(MNIE, 03.08.2024)