Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 27, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Czteroosobowa ekipa z Polska Press na Letnich Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu

W serwisie I.pl oraz w serwisach regionalnych PP uruchomiła specjalną sekcję olimpijską (screen: I.pl)

Czterech dziennikarzy Polska Press będzie relacjonowało Igrzyska Olimpijskie z Paryża. Dla internautów przygotowano specjalną sekcję poświęconą igrzyskom, która jest już dostępna na portalu I.pl oraz we wszystkich serwisach regionalnych PPG, a także bezpłatny 58-stronicowy niezbędnik kibica w wersji elektronicznej.

Igrzyska obsługiwać będą dziennikarze sportowi Jakub Guder i Marcin Jastrzębski, a także fotoreporter Szymon Gruchalski oraz Paweł Relikowski, który będzie odpowiedzialny za obsługę wideo.

"Dziennikarze blisko kibiców, rodzin sportowców, emocji"

"Igrzyska to wydarzenie w skali globalnej, ale i lokalnej. Dla nas ta druga perspektywa będzie równie ważna" – podkreśla w komunikacie Marek Twaróg, redaktor naczelny Polska Press Grupy.

Czytaj też: Media Agory połączą siły do obsługi Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Gazeta.pl i "Gazeta Wyborcza"

"Nasi dziennikarze z największych regionalnych portali będą także blisko kibiców, rodzin sportowców, emocji, jakie towarzyszą nam w naszych domach. Będziemy zatem relacjonować duży sport z Paryża, by później przeżywać emocje w Gdańsku, Bydgoszczy, Katowicach czy Poznaniu" – zapowiada Twaróg.

Od 22 lipca we wszystkich serwisach regionalnych oraz portalu I.pl działa specjalna sekcja poświęconą igrzyskom olimpijskim. 

W czwartek 25 lipca ukazał się dodatek "Igrzyska Olimpijskie 2024 w Paryżu", który dostępny jest w wersji online. To 58-stronicowe kompendium wiedzy, pełne analiz, harmonogramów zawodów, a także profili najważniejszych polskich sportowców.

Czytaj też: Stacje radiowe z wysłannikami na Letnie Igrzyska Olimpijskie 2024. Ekipa Polskiego Radia najliczniejsza

(PAR, 27.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.