Reklamy w Grupie RMF drożeją średnio o 5 proc. "Bardzo dobra sytuacja na rynku reklamowym"
"Sytuacja na rynku reklamowym jest w bieżącym roku bardzo dobra, a dynamika inwestycji w reklamę radiową w pierwszym półroczu nie osłabła" - uważa Tomasz Ramza (fot. Wojciech Surdziel/Wosu.pl/Press)
Grupa RMF na jesień podnosi ceny reklam w swoich stacjach i pakietach średnio o ok. 5 proc.
"Grupa RMF nie korygowała cenników od listopada ubiegłego roku, podczas gdy nasza konkurencja podnosiła w tym czasie ceny w wymiarze od kilku do kilkunastu procent" – przypomina w komunikacji Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF.
Czytaj też: Roch Kowalski od września na stałe w zespole Polskiego Radia. Odchodzi z TVP Info
"Oceniamy, że sytuacja na rynku reklamowym jest w bieżącym roku bardzo dobra, a dynamika inwestycji w reklamę radiową w pierwszym półroczu nie osłabła w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku" – dodał Ramza.
W RMF FM najdroższe pozostaje pasmo 7-10 w piątki, w którym za 30-sekundowy spot trzeba będzie zapłacić 62,6 tys. zł, tj. o 4,3 proc. więcej niż dotychczas.
W Grupie RMF funkcjonują cenniki na dwa miesiące. Nowe obowiązywać będą od 2 września do 3 listopada 2024 roku.
Czytaj też: Przemysław Babiarz zawieszony przez TVP. Powodem jego komentarz o "wizji komunizmu"
(KOZ, 28.07.2024)