Krzysztof Kania i Artur Popławski z awansami w Euvic Media

Krzysztof Kania (z lewej) oraz Artur Popławski (fot. materiały prasowe)
Krzysztof Kania awansował na stanowisko senior SEM specialist, a Artur Popławski został social media specialist w agencji mediowej Euvic Media.
Krzysztof Kania Euvic Media zaczynał jako junior SEM specialist, a ostatnie miesiące pracował jako SEM specialist. Przed rozpoczęciem kariery w reklamie pracował w handlu. Na nowym stanowisku zajmuje się prowadzeniem kampanii reklamowych w Google Ads, Programmatic oraz Microsoft Ads.
Artur Popławski z social mediami związany jest od pięciu lat. Prowadził działania dla takich klientów, jak Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, Śląskie Centrum Przedsiębiorczości czy Mazowiecka Jednostka Wdrażania. W Euvic zarządza kampaniami na platformach Meta, X, LinkedIn i TikTok. Moderuje również kilka stron na Facebooku i Instagramie oraz tworzy copy do postów.
(KAP, 26.07.2024)
