Disney+, Hulu i Max w jednym pakiecie. Duże oszczędności

To odpowiedź na narzekania odbiorców, że muszą kupować wiele subskrypcji (fot. Pixabay.com)
Pakiet streamingowy obejmujący usługi Disney+, Hulu i Max został uruchomiony w Stanach Zjednoczonych od czwartku za miesięczną cenę 16,99 dol. z reklamami i 29,99 dol. bez reklam.
Disney (właściciel dwóch pierwszych) oraz Warner Bros. Discovery (właściciel Max) podały, że pakiet, którego plany ogłoszono w maju, pomoże klientom zaoszczędzić aż do 38 proc. w porównaniu z kosztami rejestracji do każdej usługi osobno.
To odpowiedź na narzekania odbiorców, że muszą kupować wiele subskrypcji, co skłoniło platformy do połączenia sił i oferowania pakietów po niższych cenach.
Czytaj też: Program śniadaniowy "Halo tu Polsat" od 30 sierpnia. Emisja od 8 do 11
Pakiet subskrypcji Disney-Warner Bros. obejmuje filmy i seriale telewizyjne z serii Disneya, w tym "Gwiezdne Wojny" i "Avengers", a także z HBO, Food Network, Discovery i innych kanałów Warner Bros. Discovery. Disney+ i Hulu są już dostępne w ramach jednej aplikacji.
Na początku tego roku Comcast uruchomił pakiet przesyłania strumieniowego, oferując usługę Peacock z Netflixem i Apple TV+ za 15 dol. miesięcznie dla klientów korzystających z internetu i telewizji Xfinity.
(MAC, 26.07.2024)
