TVN ruszył z castingiem  |  Były dyrektor KGHM założył firmę  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Miesięczny udział Canal+ 360  |  "Łowcy skarbów. Kto da więcej" w TV 4  |  TVN Media z nowymi pakietami  |  Kanał TVC zamierza mieć w koncesji mniej programów lokalnych  |  Plany byłego dziennikarza "Superwizjera"  |  Radio Pogoda z nową audycją  |  UW ma serwis z artykułami na temat badań prowadzonych na uczelni  |  Nowe wydawnictwo książek dla dzieci  |  Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi poszukuje agencji  |  Digital Kingdom przygotował kampanię  |  Opera Bałtycka w Gdańsku uruchamia przetarg  |  DAZN i Amazon wydają najwięcej na prawa sportowe  |  Kanały Paramount powróciły na YouTube TV  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVN ruszył z castingiem  |  Były dyrektor KGHM założył firmę  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Miesięczny udział Canal+ 360  |  "Łowcy skarbów. Kto da więcej" w TV 4  |  TVN Media z nowymi pakietami  |  Kanał TVC zamierza mieć w koncesji mniej programów lokalnych  |  Plany byłego dziennikarza "Superwizjera"  |  Radio Pogoda z nową audycją  |  UW ma serwis z artykułami na temat badań prowadzonych na uczelni  |  Nowe wydawnictwo książek dla dzieci  |  Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi poszukuje agencji  |  Digital Kingdom przygotował kampanię  |  Opera Bałtycka w Gdańsku uruchamia przetarg  |  DAZN i Amazon wydają najwięcej na prawa sportowe  |  Kanały Paramount powróciły na YouTube TV  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVN ruszył z castingiem  |  Były dyrektor KGHM założył firmę  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Miesięczny udział Canal+ 360  |  "Łowcy skarbów. Kto da więcej" w TV 4  |  TVN Media z nowymi pakietami  |  Kanał TVC zamierza mieć w koncesji mniej programów lokalnych  |  Plany byłego dziennikarza "Superwizjera"  |  Radio Pogoda z nową audycją  |  UW ma serwis z artykułami na temat badań prowadzonych na uczelni  |  Nowe wydawnictwo książek dla dzieci  |  Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi poszukuje agencji  |  Digital Kingdom przygotował kampanię  |  Opera Bałtycka w Gdańsku uruchamia przetarg  |  DAZN i Amazon wydają najwięcej na prawa sportowe  |  Kanały Paramount powróciły na YouTube TV  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 28, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Fakty" i Top of the Top Sopot Festival najdroższe w cenniku TVN na sierpień

Ceny 30-sekundowych reklam przy "Faktach" dochodzą do 49,1 tys. zł (fot. Piotr Mizerski/TVN)

"Fakty" i Top of the Top Sopot Festival są najwyżej wyceniane w sierpniowym cenniku TVN.

Ceny 30-sekundowych reklam przy "Faktach" dochodzą do 49,1 tys. zł (o 2 proc. niższe niż w sierpniu ub.r.).

Czytaj też: "Sport" i "Pogodę" przed "Faktami" w TVN ogląda mniej widzów niż wcześniej po nich

Z kolei spoty przy festiwalu Top of the Top Sopot Festival, który będzie transmitowany w drugiej połowie sierpnia, to koszt do 47,4 tys. zł (rok do roku o 1,9 proc. więcej).

Wśród najdroższych programów znalazły się także:

  • "Uwaga!" – do 43,9 tys. zł (28,7 proc. w górę; od lipca tego roku program jest nadawany bezpośrednio po "Faktach", a nie dopiero po "Sporcie" i "Pogodzie"),
  • czwartkowe powtórki "Kuchennych rewolucji" – do 31,1 tys. zł (5,4 proc. więcej)
  • i film "Mad Max: na drodze gniewu" z 30 sierpnia – do 30,1 tys. zł.

Czytaj też: Spółka Polsatu odpowiadająca za współpracę z artystami i prezenterami notuje mniejszy zysk i przychody

(MNIE, 28.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.