W social mediach już wiedzą, dlaczego Trzaskowski przegrał  |  "GW" i niespójność w liczbie prenumerat cyfrowych  |  Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

W social mediach już wiedzą, dlaczego Trzaskowski przegrał  |  "GW" i niespójność w liczbie prenumerat cyfrowych  |  Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

W social mediach już wiedzą, dlaczego Trzaskowski przegrał  |  "GW" i niespójność w liczbie prenumerat cyfrowych  |  Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 23, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Oglądalność "Uwagi!" TVN po zmianie pasma. Mniej widzów niż w lipcu 2023

W roli prowadzących można zobaczyć Tomasza Patorę, Darię Górkę, Ryszarda Cebulę i Jakuba Dreczkę (fot. materiały prasowe)

Po przeniesieniu do pasma tuż po "Faktach" codzienny magazyn reporterski "Uwaga!" ogląda w TVN średnio 842 tys. widzów.

Od początku lipca 2024 roku "Uwagę!" można śledzić od razu po "Faktach" (poszczególne odcinki startują między 19.30 a 19.40). Z kolei "Sport" i "Pogodę" przeniesiono do pasma przed "Faktami". Według danych od 1 do 21 lipca TVN, emitując "Uwagę!", miał średnio 8,99 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, a także 11,15 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 10,56 proc. w grupie komercyjnej 16-59.

Czytaj też: Telekamery "Tele Tygodnia" jednak jesienią. Gala zaplanowana na październik

W część dni program rywalizował jednak z meczami piłkarskiego Euro 2024, które były nadawane w Telewizji Polskiej.

W całym lipcu 2023 roku "Uwagę!", nadawaną wtedy nieco później (start między 19.45 a tuż przed 20), bo po "Sporcie" i "Pogodzie", śledziło średnio 1,16 mln osób (odpowiednio 11,79 proc., 13,63 proc. i 13,15 proc.).

W pierwszym półroczu br. TVN miał średnio 6,6 proc. udziału w grupie ogólnej 4+. W grupie 16-49 udział wyniósł 8,14 proc., a w 16-59 – 7,61 proc.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Piotr Witwicki przestaje prowadzić "Wydarzenia" Polsatu. Ma skupić się na zarządzaniu

(MNIE, 23.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.