Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Lipiec 18, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radiowa Trójka zyskała 100 tys. słuchaczy. Jest jednak słuchana krócej

Od stycznia Trójką kieruje Agnieszka Szydłowska, która w kwietniu wprowadziła zmiany na antenie (fot. Anna Hernik/Polskie Radio)

Radiowej Trójce po zmianach w ramówce przybyło 100 tys. słuchaczy, ale skrócił się średni czas słuchania rozgłośni.

Agnieszka Szydłowska, która w połowie stycznia została dyrektorką Programu III Polskiego Radia, od kwietnia wprowadziła zmiany na antenie. Wrócił "Klub Trójki", poranne rozmowy polityczne zaczęła prowadzić Renata Grochal. W zespole pojawili się m.in. Katarzyna Borowiecka i Michał Nogaś, audycje zaczęli mieć też np. Max Cegielski czy Jarosław Kuźniar. Nowym szefem redakcji muzycznej został Jakub Jonczyk.

"Presserwis" przeanalizował wyniki radiowej Trójki w badaniu Radio Track w okresie kwiecień-czerwiec 2024 i dla porównania w tych samych miesiącach rok wcześniej.

Udział Programu III w czasie słuchania wyniósł 2 proc. i był identyczny jak rok wcześniej. W miastach powyżej 200 tys. mieszkańców stacja miała 2,1 proc. (wzrost z 1,8 proc.), a powyżej 500 tys. mieszkańców - 1,9 proc. (wzrost z 1,8 proc.).

Radiowa Trójka każdego dnia miała 785 tys. słuchaczy, podczas gdy przed rokiem - 685 tys. Średni czas słuchania skrócił się o 14 minut i spadł poniżej 2 godzin, do 1 godziny i 58 minut.

Jeśli chodzi o profil słuchacza, wzrósł odsetek odbiorców w wieku 40-59 lat (z 50 proc. do 52 proc.), a spadł w grupie 25-39 lat (z 18 proc. do 16 proc.). Więcej słuchaczy niż rok temu ma wykształcenie wyższe (wzrost z 43 proc. do 55 proc.).

Sprawdziliśmy też, jakim zainteresowaniem cieszy się sztandarowa audycja Programu III, czyli "Zapraszamy do Trójki". W paśmie 6-9 w dni powszednie, kiedy emitowane jest poranne wydanie, rozgłośnia utrzymała 1,9 proc. udziału w czasie słuchania. Wzrost odnotowała natomiast w porze popołudniowego wydania (16-19) - z 2,2 proc. do 2,5 proc.

Dane: badanie Radio Track.

(KOZ, 18.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.