Błażej Balcerzyk awansował w abanana (Grupa Eura7)
Błażej Balcerzak pracuje w abanana od grudnia 2021 roku (fot. materiały prasowe)
Błażej Balcerzyk po dwóch latach pełnienia funkcji team leadera w agencji kreatywnej abanana obejmuje stanowisko creative director. To wynik zmian w strukturze organizacyjnej Grupy Eura7, które mają na celu centralizację zarządzania spółkami wchodzącymi w jej skład.
Balcerzyk wraz z zespołem będzie odpowiedzialny za przetargi i opracowywanie koncepcji na kampanie reklamowe. Ma ponad 15 lat doświadczenia w branży. Pracował m.in. w Biurze Projektowania Interakcji i Interii (jako content manager). W ostatnich miesiącach wprowadził nową platformę komunikacji dla marki Mosso, przeprowadził kampanię dla Deserów z maślanką od Mlekpolu, odpowiadał za aktywacje konsumenckie dla marek Duda i Arhelan.
Od 2024 roku agencja abanana zmieniła strategię, wprowadzając nową identyfikację graficzną i stronę internetową. Po rebrandingu określa się mianem pierwszej polskiej agencji w kategorii "techreative" (technology & creativity).
(KAP, 18.07.2024)