Dziennikarze "Faktów" w reklamie  |  Kampania wyborcza w social mediach  |  Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze "Faktów" w reklamie  |  Kampania wyborcza w social mediach  |  Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze "Faktów" w reklamie  |  Kampania wyborcza w social mediach  |  Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 18, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Widownia programu Romana Czejarka w TVP Info dochodzi do 101 tys. osób

Najwięcej widzów miał odcinek z Pawłem Sito (screen: YouTube/TVP Info Publicystyka)

Średnio 60 tys. widzów przyciąga do TVP Info program "Kiedyś to było", który prowadzą Agata Bachanek i dziennikarz radiowej Jedynki Roman Czejarek.

Program oglądać można w soboty o 18.30, od 6 kwietnia. "Andrzej Turski w programie »7 dni świat« pokazywał, co się wydarzyło w ciągu ostatnich siedmiu dni. My będziemy sprawdzać, co wydarzyło się w ciągu tych siedmiu dni, ale na przestrzeni kilkudziesięciu lat" - mówił "Presserwisowi" przed startem programu Roman Czejarek.

TVP Info, emitując program, notuje średnio 0,74 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+, 0,33 proc. w komercyjnej 16-49 i 0,45 proc. w grupie komercyjnej 16-59. Najwięcej widzów miał dotychczas odcinek z 27 kwietnia - 101 tys. (dane do 13 lipca). Gościem był wtedy dziennikarz Paweł Sito.

Dla porównania, średni dobowy udział TVP Info w pierwszym w półroczu to 1,32 proc. w grupie ogólnej 4+, 0,63 proc. w komercyjnej 16-49 i 0,72 proc. w komercyjnej 16-59.

Agata Bachanek, która prowadzi "Kiedyś to było", do końca czerwca była dziennikarką TVP Sport. "Coś się kończy, drzwi się zamykają, a wtedy otwierają się nowe i póki co zawsze na tym lepiej wychodzę" - napisała Bachanek na Instagramie. Ma pozostać w TVP Info, gdzie prezentuje też informacje sportowe.

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 18.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.