Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 18, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Za tydzień startują Igrzyska Olimpijskie w Paryżu. 3,8 tys. godzin transmisji w Max

- Do Paryża wysyłamy z Polski 30-osobową ekipę, na miejscu w Warszawie będzie pracować 250 osób - podał Maciej Słomczyński (fot. materiały prasowe)

W przyszły piątek 26 lipca ruszają Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu, które w Polsce w całości oglądać będzie można na platformie streamingowej Max, należącej do Warner Bros. Discovery.

- Jest to największe wydarzenie sportowe na świecie, również od strony przygotowań i realizacji - mówiła na spotkaniu z dziennikarzami Dorota Żurkowska, group senior vicepresident revenue w Warner Bros. Discovery w Polsce.

- Do Paryża wysyłamy z Polski 30-osobową ekipę, na miejscu w Warszawie będzie pracować 250 osób - podał Maciej Słomczyński, production & olympic games director w Eurosporcie. - W sumie z Warner Bros. Discovery na igrzyska jedzie 700 osób, w obsługę zaangażowanych będzie łącznie 3 tys. osób - dodał.

W Eurosporcie i na platformie Max zaplanowano 3,8 tys. godzin transmisji, z czego przynajmniej 1,8 tys. w języku polskim, w tym część z Paryża, jak siatkówka czy lekkoatletyka. Po polsku komentowane będą m.in. mecze tenisa rozgrywane na korcie centralnym, w całości turnieje koszykówki, piłki nożnej, piłki ręcznej i siatkówki, a także golf, surfing i sporty gimnastyczne (gimnastyka artystyczna, skoki do wody, pływanie synchroniczne).

- Jedno z największych wyzwań, z jakim musieliśmy się zmierzyć, to jak pokazać widzom 3,8 tysiąca godzin transmisji - przyznał Maciej Gozdowski, group vicepresident streaming w Warner Bros. Discovery w Polsce. - Mamy doświadczenie z ostatnich igrzysk, na których dużo straciliśmy nerwów. Długo rozmawialiśmy, co musimy zrobić lepiej - opowiadał Gozdowski i dodał: - W Maxie prace nad interfejsem i sposobem podawania contentu trwały miesiące. Jestem przekonany, że zafundujemy widzom doznania, których nigdy wcześniej nie widzieli.

Wśród funkcjonalności, jakie zaproponuje Max, znajdą się m.in. śledzenie polskiego zespołu/sportowca, konkretnej dyscypliny, alerty medalowe, możliwość cofnięcia do startu danej rywalizacji czy przełączanie transmisji między zawodami. W serwisie znajdzie się również kanał streamingowy Team PL dedykowany wyłącznie startom biało-czerwonych.

Igrzyska olimpijskie oglądać będzie można w Eurosport 1, Eurosport 2 (położy nacisk na nowe dyscypliny i sporty zespołowe), a także w siedmiu dodatkowych kanałach w jakości HD i jednym w 4K.

W gronie komentatorów Letnich Igrzysk Olimpijskich w Paryżu oprócz znanych z anten Eurosportu Marka Rudzińskiego, Janusza Rozuma, Lecha Sidora, Karola Stopy, Tomasza Jarońskiego, Dariusza Baranowskiego, Igora Błachuta czy Adama Probosza pojawią się także dziennikarze Polsatu na czele z Wojciechem Drzyzgą i Tomaszem Swędrowskim, a także Viaplay: Przemysław Pełka i Michał Zachodny.

Ekspertami Eurosportu będą Agnieszka Radwańska, Katarzyna Skowrońska, Robert Korzeniowski i Andrzej Wrona. Z kolei studio poprowadzą Michał Korościel, Paweł Kuwik, Piotr Karpiński, Justyna Kostyra i Sebastian Szczęsny. Będzie ono na dachu hotelu obok Łuku Triumfalnego.

Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu potrwają do 11 sierpnia. Sublicencję od Warner Bros. Discovery ma Telewizja Polska.

(KOZ, 18.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.