Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił – wynika z danych PBC
Według danych PBC średnia sprzedaż „Tele Tygodnia” w pierwszym kwartale wyniosła 437 753 egz.
W pierwszym kwartale 2024 roku na czele tygodników telewizyjnych pozostał "Tele Tydzień". Wszystkie tytuły tego segmentu odnotowały spadek sprzedaży.
Według danych PBC średnia sprzedaż „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) wyniosła 437 753 egz. (spadek o 5,84 proc. w stosunku do pierwszego kwartału ub.r.).
Czytaj też: Najtańsze wydanie "Faktu" kosztuje już 3,50 zł. Cena dziennika wzrosła od lipca
Kolejne wśród tygodników telewizyjnych są:
- "To & Owo" (Wydawnictwo Bauer) – 152 421 egz. (spadek o 10,28 proc.),
- "Magazyn Telewizyjny Kurier TV" (Wydawnictwo Bauer) – 54 957 egz. (spadek o 17,18 proc.)
- i "Program TV" (Press-Media) – 39 248 egz. (spadek o 20,35 proc.).
Wśród dwutygodników na pierwszym miejscu jest "Tele Świat" (Wydawnictwo Bauer) – 167 647 egz. (spadek o 9,70 proc.). Za nim uplasowały się:
- "TV14" (Wydawnictwo Bauer) – 121 228 egz. (spadek o 5,60 proc.),
- „Tele Max” (Wydawnictwo Bauer) – 90 274 egz. (spadek o 9,32 proc.),
- "Super TV" (Wydawnictwo Bauer) – 52 614 egz. (spadek o 14,31 proc.),
- „Świat seriali” (Wydawnictwo Bauer) – 51 141 egz. (spadek o 12,58 proc.)
- i "Ekran TV" (Press-Media) – 18 293 egz. (spadek o 13,04 proc.).
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa.
Czytaj też: Naczelny "Na Temat – Tygodnika Nadobrzańskiego" nie zniesławił wicedyrektorki szkoły
(MZD, 20.07.2024)