Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 20, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszyły zdjęcia do 10. edycji "Ninja Warrior Polska" Polsatu. Będą zmiany

"Ninja Warrior Polska" prowadzi Karolina Gilon, a komentatorami są Jerzy Mielewski i Łukasz "Juras" Jurkowski (fot. M. Piórko/materiały prasowe)

Telewizja Polsat odświeża formułę show "Ninja Warrior Polska". W 10. edycji uczestnicy będą równolegle rywalizować na dwóch torach przeszkód.

Ruszyły już zdjęcia do programu. Show tradycyjnie jest realizowany w hali widowiskowej PreZero Arena Gliwice.

Zmiany w 10. edycji "Ninja Warrior Polska"

Tym razem kręcona jest tylko jedna edycja, a nie jak wcześniej dwie. Jak informowaliśmy, ma to związek z innymi planami programowymi Polsatu. Stacja jesienią chce nadać m.in. nowy program "Siły specjalne Polska". Natomiast "Ninja Warrior Polska" trafi najprawdopodobniej dopiero do ramówki wiosennej w 2025 roku.

Czytaj też: Polska wersja programu "Return Masters" trafi do jednego z kanałów Polsatu

"Ninja Warrior Polska" nadal prowadzić ma Karolina Gilon, a komentatorami będą Jerzy Mielewski i Łukasz "Juras" Jurkowski.

W 10. edycji programu zajdą zmiany. Show ma toczyć się pod hasłem "Ninja vs Ninja", a zawodnicy będą rywalizować ze sobą równolegle – na dwóch torach. Dotychczas widzowie śledzili zmagania uczestników, którzy rywalizowali jeden po drugim. W programie ponownie wezmą udział zarówno uczestnicy znani z poprzednich sezonów, jak i nowi.

Według Nielsen Media dziewiątą edycję "Ninja Warrior Polska" oglądało wiosną br. w Polsacie średnio 684 tys. widzów. To o 185 tys. mniej niż przed rokiem, ale o 71 tys. więcej niż jesienią 2023 roku.

Czytaj też: Agnieszka Hyży zamiast Macieja Dowbora prowadzącą "Twoja twarz brzmi znajomo" w Polsacie

(MNIE, 20.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.