"Nie musisz wierzyć reklamom" - kampania mBanku
27.02.2007, 08:08
Pod hasłem "Nie musisz wierzyć reklamom" ruszyła wczoraj wizerunkowo-produktowa kampania mBanku. Wykorzystuje spot z 2005 roku.
Celem kampanii jest zwiększenie znajomości marki oraz wzmocnienie wizerunku mBanku jako wiarygodnej instytucji pierwszego wyboru, o najkorzystniejszej, szerokiej ofercie produktów i usług finansowych. W kampanii wykorzystano spot przygotowany na potrzeby kampanii z 2005 roku. Jej bohater przekonuje widzów, że muszą wierzyć reklamie i zachęca, aby sami sprawdzili ofertę banku. W reklamie wzięli udział klienci banku. Kampania obejmie telewizję i Internet - potrwa do 25 marca. Kreację telewizyjną przygotowała agencja Czteryczwarte, natomiast komunikację internetową agencja Mosqito. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Vizeum Polska.(MŁ, 27.02.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










