Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 27, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Nie musisz wierzyć reklamom" - kampania mBanku

Pod hasłem "Nie musisz wierzyć reklamom" ruszyła wczoraj wizerunkowo-produktowa kampania mBanku. Wykorzystuje spot z 2005 roku.

Celem kampanii jest zwiększenie znajomości marki oraz wzmocnienie wizerunku mBanku jako wiarygodnej instytucji pierwszego wyboru, o najkorzystniejszej, szerokiej ofercie produktów i usług finansowych. W kampanii wykorzystano spot przygotowany na potrzeby kampanii z 2005 roku. Jej bohater przekonuje widzów, że muszą wierzyć reklamie i zachęca, aby sami sprawdzili ofertę banku. W reklamie wzięli udział klienci banku. Kampania obejmie telewizję i Internet - potrwa do 25 marca. Kreację telewizyjną przygotowała agencja Czteryczwarte, natomiast komunikację internetową agencja Mosqito. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Vizeum Polska.

(MŁ, 27.02.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.