Nadawca TV Puls i Puls 2 zwiększył przychody ze sprzedaży o niemal 16 proc.
Telewizja Puls to nadawca TV Puls i Puls 2 z pasmem Puls Kids (fot. materiały prasowe)
Spółka Telewizja Puls - nadawca naziemnych kanałów TV Puls i Puls 2 - w 2023 roku miała 214 mln zł przychodów ze sprzedaży i 40 mln zł zysku netto.
Ze sprawozdania spółki, które pojawiło się w Krajowym Rejestrze Sądowym, wynika, że jej przychody w porównaniu z 2022 rokiem wzrosły o 15,6 proc. Z emisji reklam pochodziło 191 mln zł (14,4 proc. więcej).
Koszty działalności operacyjnej były wyższe o 8,4 proc. i wyniosły 186 mln zł. Wynagrodzenia to koszt 14,4 mln zł (10,4 proc. więcej).
Zysk netto Telewizji Puls wyniósł 40 mln zł wobec 10,4 mln zł na plusie rok wcześniej. Przeznaczono go na kapitał zapasowy.
Czytaj też: Ministerstwo Kultury proponuje wreszcie skończyć z mediami samorządów. To przełom
"Grupa Telewizja Puls (oba kanały) osiągnęła w tym okresie udział w rynku na poziomie 5,41% SHR% (w grupie komercyjnej 16-59 przyp. red.), który był wyższy o 7,1% od poprzedniego roku. Osiągnięte poziomy oglądalności są wynikiem inwestycji w produkcje własne, nabycia praw licencyjnych do nowego, atrakcyjnego contentu filmowo-serialowego oraz optymalizacji efektywności wykorzystania dostępnych zasobów programowych" - napisano w sprawozdaniu.
Jedynym udziałowcem Telewizji Puls jest jej prezes Dariusz Dąbski.
(MNIE, 27.06.2024)