Artur Szalpuk ambasadorem nowej marki z portfolio Robico
W ramach współpracy z siatkarzem powstaną m.in. materiały edukacyjne dotyczące łączenia aktywności fizycznej z odpowiednią dietą (fot. materiały prasowe)
Firma Robico, producent m.in. kefirów i maślanek, wprowadza na rynek nową markę - Robico Active. Ambasadorem marki został siatkarz Artur Szalpuk.
Firma podjęła współpracę ambasadorską z reprezentantem Polski w siatkówce Arturem Szalpukiem, grającym na pozycji przyjmującego i zdobywcą mistrzostwa świata w 2018 roku. W ramach współpracy z siatkarzem powstaną m.in. materiały edukacyjne dotyczące łączenia aktywności fizycznej z odpowiednią dietą. Zaplanowano też konkursy afiliacyjne oraz aktywacje konsumenckie.
Ponadto wprowadzenie marki na rynek wsparte będzie kampanią marketingową w kanałach digital. Zaplanowano działania reklamowe w serwisach należących do Meta (Instagram i Facebook), a także reklamy w Google oraz na TikToku. Robico od 2020 roku wspiera sponsoringowo Polską Ligę Siatkówki - efektem tego będzie także obecność reklamowa na meczach oraz w mediach. Kampania PR obejmie m.in. działania z mediami i influencerami.
Za działania reklamowe i digital odpowiada agencja Soul & Mind.
(AMS, 21.06.2024)