Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 20, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sprawdziliśmy, jak są oglądane mecze Euro 2024. Wyniki 12 spotkań pierwszej kolejki

Euro 2024 rozpoczęło się 14 czerwca i potrwa do 14 lipca (fot. materiały prasowe)

W pierwszej kolejce fazy grupowej Euro 2024 - poza występem Polaków - największą widownię zgromadził mecz otwarcia i spotkanie grupowych rywali biało-czerwonych.

Spotkanie Polska - Holandia (w niedzielę 16 czerwca o 15), które komentowali Mateusz Borek i Robert Podoliński, przyciągnęło do TVP 1 i TVP Sport 7,56 mln widzów.

Ten sam duet komentował dwa inne mecze o najwyższej oglądalności: Niemcy -  Szkocja (na otwarcie turnieju w piątek 14 czerwca o 21) w TVP 1 i TVP Sport wybrało 3,57 mln widzów, Austria - Francja (w poniedziałek 17 czerwca o 21) -  także w TVP 1 i TVP Sport miał 3,54 mln widzów.

Próg 3 mln widzów przekroczyło jak na razie jeszcze tylko jedno spotkanie: Portugalia - Czechy (we wtorek 18 czerwca o 21). Mecz, komentowany przez Dariusza Szpakowskiego i Grzegorza Mielcarskiego, do TVP 1 i TVP Sport przyciągnął 3,32 mln widzów.

Wysoką widownię miały dwa weekendowe mecze rozpoczęte o 21 - Włochy - Albania (w sobotę 15 czerwca; 2,79 mln widzów w TVP 1 i TVP Sport) i Serbia - Anglia (w niedzielę 16 czerwca; 2,75 mln widzów w TVP 1 i TVP Sport). Pierwsze skomentowali Mateusz Święcicki i Wojciech Kowalewski, a drugie - Jacek Laskowski i Marcin Żewłakow.

A taką oglądalność miały pozostałe mecze pierwszej kolejki fazy grupowej:

Hiszpania - Chorwacja (w sobotę 15 czerwca o 18) - 2,01 mln widzów w TVP 2 i TVP Sport (komentowali Dariusz Szpakowski i Grzegorz Mielcarski);
Belgia - Słowacja (w poniedziałek 17 czerwca o 18) - 1,83 mln widzów w TVP 2 i TVP Sport (komentowali Sławomir Kwiatkowski i Marek Wasiluk);
Węgry - Szwajcaria (w sobotę 15 czerwca o 15) - 1,75 mln widzów w TVP 1 i TVP Sport (komentowali Jacek Laskowski i Marcin Żewłakow);
Słowenia - Dania (w niedzielę 16 czerwca o 18) - 1,71 mln widzów w TVP 2, TVP Sport (komentowali Sławomir Kwiatkowski i Marek Wasiluk);
Turcja - Gruzja (we wtorek 18 czerwca o 18) - 1,71 mln widzów w TVP 2, TVP Sport (komentowali Jacek Laskowski i Marcin Żewłakow).

Najmniejszym zainteresowaniem cieszył się mecz Rumunia - Ukraina (w poniedziałek 17 czerwca o 15), który śledziło 1,23 mln widzów w TVP 1 i TVP Sport. Spotkanie relacjonowali Mateusz Święcicki i Wojciech Kowalewski).

Dane: Nielsen Media.

(KOZ, 20.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.